The Elder Scrolls Online, guild: Shadows OF Sweden

Medlem
The Elder Scrolls Online, guild: Shadows OF Sweden

Shadows OF Sweden; en guild och spelcommunity för dig som älskar spel, och en guild för dig som kräver det lilla extra i den kommande världen av Elder Scrolls Online.

Välkommen till skuggans värld där vi använder demokrati som makt i gillet. sOFs är en två år gammal guild och vi har utvecklats till en underbar familj och spelar tillsammans varje dag, nu har vi fått ett nytt mål att sikta efter dagarna i Star Wars The Old Republic, och det är så klart The Elder Scrolls Online, det är tid att ta upp våra vapen och erövra, questa i detta nya episka äventyr, vi har goda erfarenheter från tidigare communitys som tex, några av grundarna bakom Republic OF Sweden och StarWars Sverige, och vi är stolta med att presentera denna guild till er som vill spela casual och samtidigt ha riktigt roligt i vår värld. Vårt focus är nu att få in nya medlemmar,och sedan utvecklar vi tillsammans ett nytt rank system och officerare till Elder Scrolls Online.

Vi är en Casual guild och kommer att spela allt som vi kan och har folk till.

PvP endgame.
PvE endgame.

Hemsida till sOFs hittar du här nedan.

Mumble voice chatt.

Ni är välkomna att spela Guildwars 2/Battlefield med oss i väntan på ESO.

Vad väntar du på, enlist today. www.shadowsofsweden.se

Vänliga hälsningar: Shadows OF Sweden.

Medlem

ä jag bara är tvungen att fråga vem kom på namnet... vad är det med yngre och shadow som lockar så mycket...

det ska vara alltid shadow mega death black i alla dessa karaktärs namn eller guild namn.

Medlem

"Sveriges skuggor" ger inte mig några positiva tankar i alla fall. Vore kul med en beskrivning vad tanken är bakom namnet. Vill gärna veta vad saker står för innan jag går med i något (inklusive symboler, liknelser mm som används publikt).

Medlem

Hallå grabbar.

Jag är en av dom som vart med och grundade en swtor guild som heter Republic OF Sweden innan releasen av spelet. Men efter en händelse i ledningen så valde ett antal av oss att lämna och starta en ny guild på den mörka sidan av swtor THE EMPIRE så därav kom namnet Shadows OF Sweden, så tanken vart lite där att vi skulle spela på samma server och vara deras ärkefiender.

Hoppas ni är nöja med svaret.

Ha det bra // Lordakp.

1
Skriv svar