Till er som ville se mig med Nick Cage-mask och combat gear...

Medlem
Till er som ville se mig med Nick Cage-mask och combat gear...

... Det var tyvärr slut på Nick Cage-maskerna.

Däremot gick det övriga bra. Nu syns de dessvärre inte i just dessa bilder, men jag kan meddela FZ Crew att BF4 dogtagsen jag vann platsade bra som en liten detalj.

Hur mycket pengar, utbildning och licenser som gått in till detta projekt ska vi inte gå in på nu. Det är en alltför... Deprimerande historia. För d en inbitne kanske detta ger lite vaga BF4 "flashbacks" ((från framtiden?), eller snarare från E3-videor)

Sidonot: Till er som är insatta och kanske reagerar på att vapnet är osäkrat, så beror detta på att det endast kan säkras om hammaren är spänd, dvs vapnet laddad. Det oladdade vapnet kan således inte säkras.

Högerklicka -> Visa bild för högre upplösning (Dock inga toppkvalitets-bilder)

#blogg


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Till er som ville se mig med Nick Cage-mask och combat gear...

Riktigt snyggt vapen måste jag säga. Lite avundsjuk blir man.

Skribent

När zombieapokalypsen kommer, då hakar jag på dig.


signatur

I am the black wizards.

Testpilot

Massor med tummar upp , jag håller med Johan Olander , då zombieapokalypsen är här då hänger jag på er!

Medlem

Om ni bor i området kring Hallstahammar kan ni efter 35 timmar ta er till Ica Supermarket och närma er stora ingången utan synliga vapen så är ni välkomna in i vår safe haven.

Och tackar till de fina orden.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skribent
Skrivet av Stag:

Om ni bor i området kring Hallstahammar kan ni efter 35 timmar ta er till Ica Supermarket och närma er stora ingången utan synliga vapen så är ni välkomna in i vår safe haven.

Och tackar till de fina orden.

Är det inte bättre att dra till någon ö, eller sno en stor jäkla båt? Kanske inte, men det är långt till Hallstahammar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Båtar kräver bensin, öar stänger in dig.

Från Special Operations Forces' Murphys Laws:

"Make it hard for the enemy to get in, and you can't get out."

Skillnaden i Hallstahammar är att vi har en liten stadskärna med nära till, och ingångar mellan i ett korridor-system, till apotek, polisstation, flera matbutiker, med mera.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skribent
Skrivet av Stag:

Båtar kräver bensin, öar stänger in dig.

Från Special Operations Forces' Murphys Laws:

"Make it hard for the enemy to get in, and you can't get out."

Skillnaden i Hallstahammar är att vi har en liten stadskärna med nära till, och ingångar mellan i ett korridor-system, till apotek, polisstation, flera matbutiker, med mera.

Tänkte inte på det.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fast iofs.. En lyxkryssare kanske? HMS Fristad!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar