Tävla och vinn Company of Heroes 2

Robot
Tävla och vinn Company of Heroes 2

Uppföljaren till tokhyllade Company of Heroes släpptes nyligen. Nu kan du vinna spelet.

#company-of-heroes-2


Medlem
Tävla och vinn Company of Heroes 2

Nice tävling.

Själv har jag redan spelet så avstår, lycka till ni andra


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Nice tävling.

Själv har jag redan spelet så avstår, lycka till ni andra

Men jag tar din vinst då. Tack på förhand.

Medlem
Medlem

Dåså. Hoppas på en vinst, Föresten.. spelar det in om man är FZ-supporter eller inte i dessa tävlingar?


signatur
Inaktiv
Medlem

Bra tävling!

Medlem

oooo... spelet ser onekligen riktigt bra ut! Hoppas på vinst!

Håller tummen


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

FM-guru
F.d. Sisyr

Oh, det här vore kanon. Hade redan köpt spelet om det inte vore för en hårt ansträngt budget.

Avstängd
Skrivet av postal:

Dåså. Hoppas på en vinst, Föresten.. spelar det in om man är FZ-supporter eller inte i dessa tävlingar?

Skulle det göra det så hade det blivit ett jäkla liv, hade varit rätt sniket gjort av dom med ifall så var fallet. Men nej det spelar inte in.

Medlem

Härligt med så många tävlingar, sånt gillas. Lycka till

Medlem
Medlem

Sweet med tävlingar!

Håller tummarna! Lycka till alla iallafall!

Medlem

Grymt! Lycka till alla medtävlande

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av postal:

Dåså. Hoppas på en vinst, Föresten.. spelar det in om man är FZ-supporter eller inte i dessa tävlingar?

Skulle det göra det så hade det blivit ett jäkla liv, hade varit rätt sniket gjort av dom med ifall så var fallet. Men nej det spelar inte in.

Fast, det är väl inte fel i mina ögon att man har nån form av förtur om man är en betalande kund.. men ah.. vad skönt då att vi tävlas på lika villkor.


signatur
Medlem

Lekte runt lite med den stängda betan, hoppas att man vinner. Lycka till!

Medlem

Ok, den här gången vill jag verkligen vinna. Koooom igen lucky seven *blåser på tärningarna och rullar*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Håller tummarna! Har fått tillbaka WW2 suget efter alla timmar med Red Orchestra 2 + Rising Storm


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja tack, CoH var ett av mina favorit spel, spelade betan av tvåan och det höll måttet iallafall!

Medlem

CoH var fantastiskt bra och det enda som spelas i kretsen nu tycks vara just CoH2.

Medlem

Fattar inte riktigt hypen över Coh serien, Visst dom är bra action spel som bäst men inte alls några realistisk ww2 spel,dock skulle det vara kul att ha det i samligen.

Medlem

Lycka till själv har man dammat av tales of Valor för att komma in i 2:an lite lättare

Medlem
  1. text

Skrivet av Cypher:

Fattar inte riktigt hypen över Coh serien, Visst dom är bra action spel som bäst men inte alls några realistisk ww2 spel,dock skulle det vara kul att ha det i samligen.

Det har aldrig varit meningen heller. De ville göra ett bra RTS helt enkelt.

Skrivet av grajjio:

Lycka till själv har man dammat av tales of Valor för att komma in i 2:an lite lättare

Mötas? Campaigner82 på Steam

Medlem

Nu sitter jag i min håla och håller tummarna

Medlem

Man gillar ju FZ lite extra mycket när sånna här tävlingar kommer

Medlem

det spel jag sett mest fram emot på flera år! Har inte införskaffat det än då jag jobbar i mordor.

Medlem

Hoppas jag har turen nu! Älskar verkligen CoH spelen!

Medlem
Avstängd
Skrivet av postal:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av postal:

Dåså. Hoppas på en vinst, Föresten.. spelar det in om man är FZ-supporter eller inte i dessa tävlingar?

Skulle det göra det så hade det blivit ett jäkla liv, hade varit rätt sniket gjort av dom med ifall så var fallet. Men nej det spelar inte in.

Fast, det är väl inte fel i mina ögon att man har nån form av förtur om man är en betalande kund.. men ah.. vad skönt då att vi tävlas på lika villkor.

Nja tycker inte jag, alla ska ha samma chans till att få vinna eller förlora. Det ska inte favoriseras mellan supporter och icke supporter.

12
Skriv svar