Gameplaypremiär för GTA V!

Medlem

Kommer UTAN TVEKAN att köpa detta varesig det är jävla konsoll eller PC. Jag ska JÄVLART hat! PS3, PS4 eller en egen konsoll.. JAG KÖPER DET! :D:D

Medlem

Ge mig nu seriöst grät av glädje ser ut att bli ett riktigt grymt bra spel känns som en Game Of The Year spel som sagt GE MIG

Medlem

Det här kommer att bli årets spel helt enkelt. I mina ögon så ser spelet helt enastående ut och de funktionerna som fanns i gta san andreas har de nu tagit in i ett gta med bättre grafik än gta iv.

Det här gta:t kommer att vara helt fulländat när det släpps pga att man kommer att kunna göra så mycket mer saker nu än vad man kunde göra i gta iv som också var ett väldigt vackert och bra spel.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Gmodderable:

Mad PC fags?

Gissar nog på att det kommer till PC eventuellt, men antagligen inte samtidigt. Fast nej, inte så förbannad!

Kan nog tänka mig skaffa det till PS4 ifall det nu kommer till det, men inte till PS3. (Planer på att sälja mitt PS3.)

Medlem

Multiplayern verkade awesome, gjorde mig helt taggad till detta spel som jag inte alls varit tidigare.

Medlem
Medlem

ända jag oroar mig för är att det inte kommer flyta så bra på min gamla krysslåda xD ty konstant 15-30 fps -.-


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Så alla 3 karaktärer är med hela tiden, men det finns inte co-op?


signatur

Rwa?

Inaktiv

Okej peppen gick fan i taket. Ge mig detta nu!

Medlem

My body is ready.

Medlem

Jag gillar det jag ser! Coolt med att spela som de 3 olika under samma uppdrag!

Medlem

Gnäll från en hardcore PCG:
Mer Sims, mindre GTA.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Helvete vad det ser underbart ut!
Alltid drömt om ett spel där man princip kombinerar flera spel tillsammans (Tennis + Golf + Cykling) Med ett stort spel även om de inte är lika komplext som de enskilda spelen. Det ger något som man kan hoppa in på när man är trött på de gameplay mekaniker som spelet är uppbyggt på!
Snälla Rockstar jag ber er porta över de till PC!!!

Medlem

OMFG this shit is awesome !

Medlem

Wow jag trodde aldrig jag skulle bli såhär imponerat av 5an! Vill ha nu!

Medlem

Detta ser verkligen grymt bra ut.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det ser ut att bli ett av de tråkigaste spelen under 2013... NOT!!

Jag får en känsla av att man kommer spendera mååånga timmar på det här spelet. Även om jag hellre spelar det på PC än PS3 så kommer jag inte kunna hålla mig från att skaffa det till PS3an på releasedagen.

Medlem
Medlem

GE MIGGGGGGGGG


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Ser ut som en lam version av Defiance, med lite trist aktiehandel samt fastighetsmarknad.
Vad hände med att sno bilar, bygga om en brandbil som sprutar eld istället för vatten, sno MC från MC-gäng samt köra buss för att leverera passagerarna till en enorm varmkorvsfabrik?

Medlem

Oh....my....god...

Medlem

Mkt bra!


signatur

Meep!

Medlem

Her-re JÄVVLAR!!!!!!!!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Jag är rädd för att spelet innehåller FÖR många features!!! Jag tänker främst på tex golf och tennis. Kan det verkligen hålla hela vägen... :/ Visst jag behöver förmodligen inte sporta i spelet om jag inte vill men ändå.


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem

ge mej till pc tack!

phi
Medlem

Herrejösses, åderpålen började pulsera i kallingarna som en cepheid.

GOTY 2013.

Medlem

Den enda frågan är ska man köpa det till 360 eller PS3?

AW8
Medlem

Ser löjligt bra ut.

Ser fram emot ett PC-släpp.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Ser ut så jävligt bra !

Medlem

Ska vi hoppas på en 1080p trailer när det släpps för PC sen eller?

Skriv svar