Nu lanseras Dota 2 – efter två års beta
Valve har till sist lanserat Dota 2, två efter att spelet gick in i betafasen.
Jag har trettioelva nycklar om någon vill ha.
Inget svårt att få tag på nycklar annars heller, finns en grupp på steam tror jag.
Sen hjälper inte dem nu heller.
Jag vet. Det var lite av min poäng med inlägget.
Jo, misstänkte det, råkade börja skriva innan jag läst nyheten.
är det bra eller ? fan pallar inte lol
Dota är mycket bättre än LoL.... man förstör inte ögonen heller när man spelar.
Nån som kan tänka sig köra dota med mig (Har bara kört några timmar men är silver 3 på lol) http://steamcommunity.com/id/amiz?l=swedish
Jag har trettioelva nycklar om någon vill ha.
Inget svårt att få tag på nycklar annars heller, finns en grupp på steam tror jag.
Sen hjälper inte dem nu heller.
Jag har också ett ton av dem. Vill man ha nyckel kan man ju också köpa en på steam för crika 0,2€ eller nåt sånt
För att förtydliga: NEJ ingen av er har några beta-nycklar, det enda sättet att få spela nu är att signa och vänta på ett mail. Alla beta-nycklar raderades i samband med releasen.
Hade tidigare idag, även fast dom är borta nu så fanns dom när jag skrev, så JO jag HADE nycklar . Så för att förtydliga, folk HADE beta-nycklar TIDIGARE IDAG, men NU så är dom borttagna. . Så du hade delvis rätt
Beta-perioden blev ju pinsam när alla satt på minst 10 nycklar var.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
För att förtydliga: NEJ ingen av er har några beta-nycklar, det enda sättet att få spela nu är att signa och vänta på ett mail. Alla beta-nycklar raderades i samband med releasen.
signa och vänta på mail?
Spelet är gratis, bara tanka på steam.
Det är just det, det är inte bara att tanka. Hade du läst nyheten hade du förstått vad han/hon (vägra hen!) menar.
Alla som har tillgång till spelet nu kan spela vidare och för att inte förstöra spelupplevelsen för oss med en jävla massa serverstrul så tar dom in nya spelare i omgångar. Om du bara kunde ladda ner o börja spela får jag säga grattis, du hade en jävla tur!