Och Steams sommar-rea börjar... i morgon?

Medlem

Nooooooo, skriker min plånbok..
Brände närmare 6000:- förra steam sommar-rean på spel och gåvor, så det kan ju inte finnas så många bra köpvärda spel kvar...

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Min favorithögtid

Indeed

Medlem

NEJ I ÅR IGEN, är pank denna gång IGEN.

Inaktiv

Spel köper man från GOG!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Känns som jag redan har de spel jag vill ha, splitternya lir undanräknade. Som vanligt köper jag väl ändå 10+ titlar...

Skrivet av saru:

Jag hoppas dom kränger Secret World till ett fördelaktigt pris

Vore lite surt då jag köpte spelet till fullpris nyligen!

Hehe tror dock inte sannolikheten är allt för stor då det är ett MMO. Men hoppas kan man ju!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Nooooooo, skriker min plånbok..
Brände närmare 6000:- förra steam sommar-rean på spel och gåvor, så det kan ju inte finnas så många bra köpvärda spel kvar...

6000! Hur är det möjligt? Du måste ju ha varenda spel då ju typ om du inte gav bort väldigt mycket.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Camfak:

The Real Gospel Gung

Medlem

Brukar alltid vara nåt av spelen på önskelistan som reas ut. Chansen för detta ökar förstås eftersom jag har en ganska lång önskelista!

Skrivet av Jozo:

Jag kikar efter Dishonored och Max Payne 3 först och främst, men det lär säkert bli en 10+ spel i alla fall...

Lirar igenom max Payne 3 nu en andra gång, blev sugen efter gta trailern haha... Det är ett bra action blir när man vill skjuta gubbs


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kanske startar den NU för mitt Steam tappade just sin connection helt random.

Medlem

Samma här, går inte ansluta.


signatur
Medlem

Gäller väl som vanligt mest bara gamla spel... och fortfarande för höga priser. Ska det vara rea då ska det vara REJÄLA prisdumpningar.

Den har inte startat än, men det blir nog senare ikväll. Trots att man vill stå emot blir det nog ett par köp till trots att jag har över 200 spel på STEAM rean.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Exxo:

Gäller väl som vanligt mest bara gamla spel... och fortfarande för höga priser. Ska det vara rea då ska det vara REJÄLA prisdumpningar.

Dessa kommer förmodligen kring juletiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Den har inte startat än, men det blir nog senare ikväll. Trots att man vill stå emot blir det nog ett par köp till trots att jag har över 200 spel på STEAM rean.

tror det blir om 16 timmar om något, det är då steam storen uppdateras har jag för mig.

Medlem

Nee i år blir det att hoppa detta. Ny dator och allt kring den går först. Har för många rea spel som inte är startade så nada i år .
Så happy hunting men jag passar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Nee i år blir det att hoppa detta. Ny dator och allt kring den går först. Har för många rea spel som inte är startade så nada i år .
Så happy hunting men jag passar.

Det säger jag också varje år, men inte f*n hjälper det.

Inaktiv

Hoppas på något kul indiespel eller två

Medlem

vore nice om den började snart, antagligen ikväll

Medlem

Mycket tyder på att de kommer dra igång rean idag och jag skulle bli rejält förvånad om så inte sker.

Medlem

19:00 är nog startskottet.

Medlem

"I bilden som du ser ovan skriver Anthony från Steams kundtjänst att Steam-reorna börjar den 11:e juli."

Det är väl Steam som mailar till Anthony och berättar om rean?


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Är vid 19.00 vår tid som steam brukar uppdatera dagliga deals osv. Så om det är idag så lär det vara runt den tiden (gissar jag).

Medlem

Just köpt och installerat ett GTX 780, få se om man kan hitta en utmaning till den!

Medlem
Skrivet av saru:

Jag hoppas dom kränger Secret World till ett fördelaktigt pris

Secret World är F2P?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av saru:

Jag hoppas dom kränger Secret World till ett fördelaktigt pris

Secret World är F2P?

Kostar en engångssumma att betala, sen är det ingen påföljande månadsavgift likt andra MMO's


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

4000:- insatt på gamingkontot, 52 titlar i önskelistan på Steam, jag är REDO
Bring it!!!!

Medlem
Skrivet av Camfak:

Något av det vackraste jag har sett.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

123
Skriv svar