American Consumption – första uppdragen från Splinter Cell: Blacklist

Robot
American Consumption – första uppdragen från Splinter Cell: Blacklist
Medlem
American Consumption – första uppdragen från Splinter Cell: Blacklist

Ser fram emot detta släpp! Hoppas det ligger nära mina förhoppningar om spelet.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Ser fruktansvärt dåligt ut. Rena skämten jämfört med de bra SC epelen

Medlem

Det här spelet verkar vara utvecklat för de hjärndöda, precis som Conviction var...

Medlem

Stop beating a dead horse är ett bra uttryck.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Urk säger jag, tråkigt att dom fortsätter förstöra serien. Lägg ned någon gång.

Tom Clancy, gaming varumärket. har sedan sin storhetstid blivit en äcklig spawn pool för värdelösa spel. I princip alla som en gång utvecklade det bra, har dragit.

Rainbow six har gått från bra, strategiskt och lagom nytänkande tactical shooter till en hjärndöd 3dje persons cover shooter.

Ghost recon har gått från, tactical shooter. Till 3dje persons run and gun.

Splinter cell har gått från taktisk stealth till action.

Ubisoft försöker glida vidare på namnet, men det är förgäves, när alla som gillade dom äldre spelen uppriktigt sagt blir besvikna. Jävla skit företag.

Och herregud, om dom ändå envisas med att ha kvar sam fisker så kan dom ju inte byta röst på honom, fan så irriterad man blir. Eller ansikte för den delen, blir inget köp på denna!

Medlem

Oavsett hur mycket hat det här spelet har just nu så kan det INTE bli sämre än Conviction


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Oavsett hur mycket hat det här spelet har just nu så kan det INTE bli sämre än Conviction

Haha, bara jag som tyckte det spelet var helt okej?

wtf ska det vara Sam på slutet?! Inte nog med att rösten är borta jag känner inte igen ansiktet heller


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tydligen ska jag få ett gratis exemplar av det här då det ingick med mitt nyköpta grafikkort. Inte spelat nåt av de tidigare men om det är gratis ser jag ingen anleding att inte pröva iallafall ^^

Medlem

Conviction 2.0

Tyvärr

Varför har utvecklarna börjat att göra spel för sådanà med låg attention span?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

wtf ska det vara Sam på slutet?! Inte nog med att rösten är borta jag känner inte igen ansiktet heller

Myndigheterna klonade honom men misslyckades I vissa avseenden..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ser grymt ut. En blandning av gamla SC och Conviction.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det är ju sällan positivt när utvecklare knappt delar med sig nån form av gameplay innan spelet är släppt, men att dela med sig så mycket som ubisoft gjort av det här spelet känns inte heller bra, mer som att de försöker övertyga att det är ett bra spel. Jag vill vara peppad men förblir mest skeptisk.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Conviction 2.0

Tyvärr

Varför har utvecklarna börjat att göra spel för sådanà med låg attention span?

Spelet är iallafall inte svart o vitt när du är i mörkret, tacka fan för det.

Medlem
Skrivet av Jesper943:
Skrivet av Javas:

Oavsett hur mycket hat det här spelet har just nu så kan det INTE bli sämre än Conviction

Haha, bara jag som tyckte det spelet var helt okej?

Nej, Conviction var ett väldigt bra spel, och ändringen i spelstil var helt logisk. När Sam var en den av Third Echelon så var han tvyngen att agera i det dolda. I Conviction så har han förlorat allt, är jagad och vill bara försöka hitta sin dotter.

De flesta som klagar är bara fok som klagar för syns skull, annars kan de ju bli kallade konsolspelare eller något annat hemskt.

Medlem
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Jesper943:
Skrivet av Javas:

Oavsett hur mycket hat det här spelet har just nu så kan det INTE bli sämre än Conviction

Haha, bara jag som tyckte det spelet var helt okej?

Nej, Conviction var ett väldigt bra spel, och ändringen i spelstil var helt logisk. När Sam var en den av Third Echelon så var han tvyngen att agera i det dolda. I Conviction så har han förlorat allt, är jagad och vill bara försöka hitta sin dotter.

De flesta som klagar är bara fok som klagar för syns skull, annars kan de ju bli kallade konsolspelare eller något annat hemskt.

Eeeh, nej!? Jag gillade verkligen inte Conviction då jag tyckte att das gameplay var tråkig och storyn var mycket sämre än tidigare delar i serien. Jag tror många fler än bara jag tycker så, tvivlar starkt på att det har med grupptryck att göra


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar