Trading Cards på Steam - Bytestråd

Medlem

Finfint, hur kommer jag i kontakt med dig på Steam?

Edit: Hinner inte ikväll då jag ska iväg och jobba natt. PM:a mig så kan vi bestämma tid.

Medlem

Bumpar upp tråden med tanke på att Vinter-rean också har väldigt vackra kort!
Återkommer ifall jag skulle vilja byta några!

Inaktiv

Om någon vill ha en 90%-rabatt på Left 4 Dead 2 är jag öppen till bytesförslag (spelet kostar drygt 18kr med den pålagd).

Eftersom valutan på Steam är kort skulle jag eventuellt vara villig att byta den mot låt säga 20 stycken i kategorin 0.1 eur och som har någorlunda stabilt pris och hög omsättning.

Crusader Kings 2 har jag en kupong 50% för. 10-20 "standardkort" är rimligt för det om någon vill ha.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Har också en Crusader Kings 2 kupong. Ger bort den ifall någon vill ha den så den iaf kommer till använding.

Skrivet av Jakobinklubben:

Om någon vill ha en 90%-rabatt på Left 4 Dead 2 är jag öppen till bytesförslag (spelet kostar drygt 18kr med den pålagd).

Eftersom valutan på Steam är kort skulle jag eventuellt vara villig att byta den mot låt säga 20 stycken i kategorin 0.1 eur och som har någorlunda stabilt pris och hög omsättning.

Crusader Kings 2 har jag en kupong 50% för. 10-20 "standardkort" är rimligt för det om någon vill ha.

20 Kort för en rabattkupong? Skojar du?

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:

Har också en Crusader Kings 2 kupong. Ger bort den ifall någon vill ha den så den iaf kommer till använding.

Skrivet av Jakobinklubben:

Om någon vill ha en 90%-rabatt på Left 4 Dead 2 är jag öppen till bytesförslag (spelet kostar drygt 18kr med den pålagd).

Eftersom valutan på Steam är kort skulle jag eventuellt vara villig att byta den mot låt säga 20 stycken i kategorin 0.1 eur och som har någorlunda stabilt pris och hög omsättning.

Crusader Kings 2 har jag en kupong 50% för. 10-20 "standardkort" är rimligt för det om någon vill ha.

20 Kort för en rabattkupong? Skojar du?

Dessutom till ett spel som Steam nyligen gav bort helt gratis...

Inaktiv

Huvudsaken är att spelet inte är gratis och att det inte lär bli det på länge.

Kupongen för 20 kort är en bra affär för alla parter jämfört med att köpa det till fullpris eller att vänta på nästa rea då rabattpriset ändå förmodligen inte trumfas. Det är ett bra erbjudande, och det står kvar.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Han pratar om kort som är värda 1 cent styck... Knappast dyrt för den som byter bort de.

Är ni inte intresserade, låt bli att ta erbjudandet. Det är inte erat problem, så sluta tjafsa om det.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Bumpar tråden.

Summersale! Har 1 st summer adventure card 6 som jag skulle vilja byta mot 1,2,8 eller 9
Någon som har några dubbletter som vill byta med mig?

Inaktiv

Jag har sålt av massor. Vad behöver man summer adventure-korten till?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag har sålt av massor. Vad behöver man summer adventure-korten till?

Egentligen ingenting, det är väl ungefär som hockeykorten man köpte när man var liten haha.

Medlem

Stämmer ju dock inte alls. När du gör badges kan du få allt ifrån rabattkuponger till (För t.ex Summer Sale-korten) hela spel gratis. Så endast samlarvärde är det inte.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Ok, det kommer jag ihåg. Det är ju bra, men risken med rabattkuponger är att man köper något man inte vill ha egentligen.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Det är lite det som är tanken med rabatter överlag.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Nu när steamrean har dragit igång igen så har jag lite samlar kort att byta.
Har 1 Rhombus och 1 Clementine som jag vill byta mot vilket kort som helst (Av holiday korten) förutom sage

12
Skriv svar