The Raven

The Raven

Du borde köpa det här. Nej faktiskt, du borde det.

The Raven - Steam

Ha en mysig och spännande sommar. Och Hösten kommer bli grym. Men vintern är bäst!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
The Raven

Hmm. Intresset väcktes, helt klart.

Det är själva premissen som verkligen lockar mig. Mysigt spännande satt i klassisk deckarroman miljö, och musiken, åtminstone temat väcker verkligen äventyrslusten.

Sen är det från samma personer som gjorde "The Book of unwritten tales", helt okej lir.

Jag har slutat känna Hyp inför spel, blivit bränd och besviken, till och med lurad för många gånger. Men det är titlar som det här som ändå får mig att vilja spela. (Fuck AAA!)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Havocado:

Hmm. Intresset väcktes, helt klart.

Lets give it a shot!

Det är nog inte bara jag som är extatisk inför faktumet att peka och klicka-genren fått ett uppsving.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar