Lite underhållande ilska

Flakmonkey
Lite underhållande ilska

Jag tycker verkligen att det här är hur kul som helst. En kille som ska cykla upp för en backe som han uppenbarligen har klarat av att cykla upp för flera gånger förut, men nu klarar han det inte och blir så jävla förbannad. Dialekten gör ju sitt till för underhållningsfaktorn men det som jag tycker är bäst är att han inte ger sig. Istället för att göra som så många andra säkerligen skulle göra, nämligen ge upp, så fortsätter han. Sån jävlaranamma som fler skulle behöva här i världen. Sen så behöver man ju inte ta utlopp för det på det där sättet, men det är ju iaf ute i skogen så förhoppningsvis var det ingen som tog illa upp

#blogg

KoP
Medlem
Lite underhållande ilska

Skrämmande..... :I

Medlem

Hahahahaha, den är så j-a bra! Tack för posten, hade glömt av den, blir o dela vidare.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

ZF
Medlem

men det måste varit episkt jäkla ansträngande att ta sig ända upp med tanke på att filmaren flåsar tungt genom hela tagningen.

Medlem

En lite annorlunda individ


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Jahopp..nu hoppade kedjan också...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Roligaste videon på nätet, inget är roligare än en arg östgöte.

Medlem

det är ju en strålande dag i alla fall

1
Skriv svar