Film från Lego Marvel Super Heroes – Hulk smash!

Robot
Medlem
Film från Lego Marvel Super Heroes – Hulk smash!

Helt underbart! Så coolt att Stan Lee är spelbar och att han kan skjuta nät, skjuta med ögonen och bli till en gråhårig Hulk.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Varför kan dom inte bara göra ett minecraftliknande survival lego-spel för? Det hade jag betalat för. Bygga legoslott och överleva i legovärlden. Vilket drömspel. Jag har tröttnat på dessa buttonmash-filmspel.

Medlem
Skrivet av Fentron:

Varför kan dom inte bara göra ett minecraftliknande survival lego-spel för? Det hade jag betalat för. Bygga legoslott och överleva i legovärlden. Vilket drömspel. Jag har tröttnat på dessa buttonmash-filmspel.

Det kan ju inte vara så att lego spelen är huvudsakligen gjorda för den yngre publiken? Därav de simpla spelmomenten. Det var vad jag förstod iaf.

Kan hålla med om att ett minecraft liknande lego spel vore jätte kul dock, har haft de tankarna tidigare också. En vacker dag kanske

Medlem

Ja utan tvekan så är det så. Men kolla bara på legohobbyn bland vuxna. Det finns otroligt många som tävlar i att bygga stora och riktigt häftiga grejer. Sen så är ju minecraft-stilen på spel en väldigt bred genre, alla åldrar kan spela det.

Medlem

ja ett lego spel där alla legobitarna från alla deras modeller från simpla standardbitar till special finns med så man fritt kan göra som man vill vore häftigt.

då skulle det heller inte behöva bli lika "blockigt" som minecraft.

dock en massa pluppar kanske


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar