Diablo II uppdaterat
Inte för att vara petig men har dom inte gjort spelet lättare på Hell nu? Det ska vara ett helvete att ta sig igenom.:) Jag tänkte på Champions som fick damage reduced och Oblivion Knights spell Iron Maiden borttagen.
för Blizzard, jag drar igång på julledigheten. Ett stycke meteorb-sorceress coming up.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Skulle de inte patcha möjligheten att ha högre upplösning i spelet?
"- Added new command line parameter '-nofixaspect' which allows users to not fix the aspect ratio to 4:3 when maximizing windowed mode. This lets the game 'stretch' to fill your monitor.
...
- Support for blit scaling in windowed mode. The game can now be maximized to the largest 4:3 resolution supported (hooray widescreen users)."
Det är inte illa pinkat. Blir faktiskt sugen att klicka sönder musen igen. Spelföretag har verkligen olika inställningar till saker och ting, och enligt mig så vet jag tydligt vad jag gillar - bry sig om sina spel, gamla som nya.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Inte för att vara petig men har dom inte gjort spelet lättare på Hell nu? Det ska vara ett helvete att ta sig igenom.:) Jag tänkte på Champions som fick damage reduced och Oblivion Knights spell Iron Maiden borttagen.
för Blizzard, jag drar igång på julledigheten. Ett stycke meteorb-sorceress coming up.
Aye, Iron Maiden gjorde saker och ting jävligt jobbigt ibland ;o
Aye, Iron Maiden gjorde saker och ting jävligt jobbigt ibland ;o
Halva nöjet var ju att svära ve och förbannelse på Hell.:) Personligen tycker jag det finns jobbigare motståndare. Alla bågskyttar och spjutkastare i Act 5 är riktiga pain in the ass.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
har haft massa problem med diablo 2. Har köpta keys till båda lod och vanliga men skivorna är för länge sedan både repade och borta. Gjorde dom som med wc3 att man inte längre behöver skiva för att spela? Eller finns det någon "ny" skön loader som funkar på B-net också? Alla SVAR (Av folk som vet något) uppskattas
har haft massa problem med diablo 2. Har köpta keys till båda lod och vanliga men skivorna är för länge sedan både repade och borta. Gjorde dom som med wc3 att man inte längre behöver skiva för att spela? Eller finns det någon "ny" skön loader som funkar på B-net också? Alla SVAR (Av folk som vet något) uppskattas
www.battle.net och regga keys sen går det ladda hem
The King is Back
www.battle.net och regga keys sen går det ladda hem
du är en ängel
Angående upplösningen så finns det ju resolution hack att köra om man spelar offline. Men finns ju lite problem med det, t.ex. AI reagerar inte som dom ska på större avstånd och det öppnar upp för extremt långa teleporteringar och distans attacker med meteorer och dylikt som det inte riktigt är balanserat för.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.