Assassin's Creed IV – 14 minuter lång open world-demo

Robot
Assassin's Creed IV – 14 minuter lång open world-demo

En tung film från Black Flag guidar oss genom den karibiska övärlden och en sömlös upplevelse.

#assassins-creed-iv-black-flag


Medlem
Assassin's Creed IV – 14 minuter lång open world-demo

Fy fan för Ubisoft! Jag bestämde mig för att sluta spela AC-serien efter att det här spelet blev utannonserat, tyckte det hade tappat sin charm.

Men de senaste filmerna de släppt om 4:an har verkligen väckt spelsuget i mig. Tycker det ser helt fantastiskt roligt ut.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Moderator | Testpilot

14 minuter här men på andra ställen är det 13?

Har ni betalat UBI för att få en extra minut?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Här trodde jag att man elafal skulle kunna spara lite pengar till spel för 2014 but Noooooe.

Medlem
Skrivet av Salamiwagon:

Här trodde jag att man elafal skulle kunna spara lite pengar till spel för 2014 but Noooooe.

... Va?

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Fy fan för Ubisoft! Jag bestämde mig för att sluta spela AC-serien efter att det här spelet blev utannonserat, tyckte det hade tappat sin charm.

Men de senaste filmerna de släppt om 4:an har verkligen väckt spelsuget i mig. Tycker det ser helt fantastiskt roligt ut.

Haha exakt vad jag tänkte efter denna film

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Salamiwagon:

Här trodde jag att man elafal skulle kunna spara lite pengar till spel för 2014 but Noooooe.

... Va?

Jag menar också alla dessa spel som kommer vid detta år men också 2014 som då de flesta spel kommer att släppas för ps4 och jag som studerande är detta en ekonomisk kris för mig fast jag hoppas det kommer bli värt det...hoppas jag ehm

Medlem

Ser grymt lovande ut, eftersom man är en completionist så lär man ju lägga ner hundratals timmar på det här >.<

Medlem

Tänker inte kolla på denna eller vidare gameplay filmer. Spoilers grand om ni frågar mig Jag vill ju bli mållös när jag själv spelar, inte få känslan <det där har jag redan sett>

Mer schyssta trailers från spelet som inte är gameplay är dock välkommet, nynnar fortfarande på piratsången i förra trailern


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

14 minuter här men på andra ställen är det 13?

Har ni betalat UBI för att få en extra minut?

FZ.se reserverar sig med en extra minut utifall att deras mediaspelare skulle krångla.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Redaktör
Ponny
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av uberpwnage2.0:

14 minuter här men på andra ställen är det 13?

Har ni betalat UBI för att få en extra minut?

FZ.se reserverar sig med en extra minut utifall att deras mediaspelare skulle krångla.

Haha! Men den är ju 13 minuter och 50 sekunder. Mitt glas är halvfullt och jag avrundar således uppåt.

Ja, vad tusan, har inte varit så taggad. Men det här ser ju allt mysigare ut för varje stund som går. Karibien är ju fasligt vackert!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Fasiken så sugen jag blev nu


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

1a NOVEMBER?!

Fick för mig att det skulle släppas i Augusti så jag vart sådär supertaggad men nu föll världen ihop en bit

Medlem

Inte imponerad.

ZF
Medlem

bäst att det går att byta till en riktig kapten svartskäggsmundering, den där varit med sen Arns dagar borde ju börja lukta mer än pirater i almänhet efter ett halvsekel.. : /

Medlem

Gud vad fint!

Medlem

Ser ju ruskigt snyggt och kul ut. Undrar dock vad de har för motorer i båtarna.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Men ge mig spelet nu!

ZF
Medlem
Skrivet av Priapsi:

Ser ju ruskigt snyggt och kul ut. Undrar dock vad de har för motorer i båtarna.

fantasimotor från nån Danmarksfärja på 90000hk eller så.

det är ju en simulation, så varför inte trimma seglen lite extra.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Fy fan för Ubisoft! Jag bestämde mig för att sluta spela AC-serien efter att det här spelet blev utannonserat, tyckte det hade tappat sin charm.

Men de senaste filmerna de släppt om 4:an har verkligen väckt spelsuget i mig. Tycker det ser helt fantastiskt roligt ut.

Problemet med AC-spelen (hitintills) är att de alltid ser förjävligt roliga ut. Sedan när man börjar lira spelen så saknar de själ och känsla. Achievements överallt, uppdrag som känns som att gå till jobbet, ett UI som drar spelaren ut ur spelvärlden (likadant med Far Cry 3) och en löjligt låg svårighetsgrad är andra element som brukar dra ner spelkänslan. Tråkigt då både spelvärlden, spelmotorn och den grafiska designen närmar sig mästerverk.


signatur

Have a good time!

Medlem

Yep, just svårighetsgraden är alledes för lätt.
Jag dog inte en enda gång i AssCreed III faktiskt.

Men det som störde mig när jag förlorade uppdrag var inte att jag förlora dem, utan det var att tunneln som var byggd för just det uppdraget var så jävla dumt och idiotiskt så man blev förbannad på det istället

1
Skriv svar