David Hayter i Shadow of the Eternals

David Hayter i Shadow of the Eternals

Intressant projekt, förutsatt att de har gjort sig av med Denis Dyack nu.

edit; Okej, jag kontaktade de och fick det bekräftat att Denis Dyack fortfarande är involverad. Om ni har något vett i skallen, lägg absolut inga som helst pengar på det här. Dyack är ökänd för hur dåligt han behandlar kunder, hur låg kvalitét hans produkter brukar ha och för hur dåligt han hanterar pengar.

Inaktiv

Får se hur det går nu. Älskade Eternal Darkness: Sanity's Requiem Den kröp in under huden på mig och var enligt mig ett av dom bättre spelen jag ägde till min gamecube.

Lyckas dom med en andlig uppföljaren som Shadow of the Eternals så kan det bli riktigt läskigt. En sådan typ av rysare som man knappt ser nu för tiden.

Medlem
Skrivet av General Dysisa:

Intressant projekt, förutsatt att de har gjort sig av med Denis Dyack nu.

edit; Okej, jag kontaktade de och fick det bekräftat att Denis Dyack fortfarande är involverad. Om ni har något vett i skallen, lägg absolut inga som helst pengar på det här. Dyack är ökänd för hur dåligt han behandlar kunder, hur låg kvalitét hans produkter brukar ha och för hur dåligt han hanterar pengar.

Sådär kan du ju inte säga utan att ge något exempel på vad han gjort, det du tycker är hemskt kanske inte är någon big deal för någon annan

Medlem
Skrivet av Grimnebulin:
Skrivet av General Dysisa:

Intressant projekt, förutsatt att de har gjort sig av med Denis Dyack nu.

edit; Okej, jag kontaktade de och fick det bekräftat att Denis Dyack fortfarande är involverad. Om ni har något vett i skallen, lägg absolut inga som helst pengar på det här. Dyack är ökänd för hur dåligt han behandlar kunder, hur låg kvalitét hans produkter brukar ha och för hur dåligt han hanterar pengar.

Sådär kan du ju inte säga utan att ge något exempel på vad han gjort, det du tycker är hemskt kanske inte är någon big deal för någon annan

Jag är sugen på veta mer vad det handlar om också, känner dock inte till Denis Dyack, men bring on teh gossip!

Medlem
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Grimnebulin:
Skrivet av General Dysisa:

Intressant projekt, förutsatt att de har gjort sig av med Denis Dyack nu.

edit; Okej, jag kontaktade de och fick det bekräftat att Denis Dyack fortfarande är involverad. Om ni har något vett i skallen, lägg absolut inga som helst pengar på det här. Dyack är ökänd för hur dåligt han behandlar kunder, hur låg kvalitét hans produkter brukar ha och för hur dåligt han hanterar pengar.

Sådär kan du ju inte säga utan att ge något exempel på vad han gjort, det du tycker är hemskt kanske inte är någon big deal för någon annan

Jag är sugen på veta mer vad det handlar om också, känner dock inte till Denis Dyack, men bring on teh gossip!

Den största anledningen till att många numera ogillar Dyack är spelet Too Human och hur Dyack svarat på den kritik som folk hade om spelet. Här är en Podcast från 1UP (ca 1h 30min in) där de pratar om hans inlägg i NeoGaf och om varför han blev bannad från att posta där.

http://www.vg247.com/2013/05/16/the-story-of-neogaf-part-two-...
http://www.1up.com/news/dyack-1up-forums-reform
http://www.gametrailers.com/full-episodes/tr600d/shift-neogaf..., intressant video som pratar om Neogaf och vad den har betytt för spelindustrin, de tar även upp varför Dyack blev bannad

1
Skriv svar