Skapa fordon och utrustning i Planetside 2

Robot
Medlem
Skapa fordon och utrustning i Planetside 2

Härligt! Definitivt ett steg i rätt riktning.

Jag har alltid velat spela som en Stormtrooper.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag har alltid velat spela som en Stormtrooper.

Det är väll det här jag fruktar, lär bli som hattar i TF2.


signatur

Rwa?

Medlem

tackar strongbad. skulle precis installerara det.

Medlem
Citat:

Är du tillräckligt duktig kan dina föremål bli placerade på marknadsplatsen bredvid SOE:s egna skapelser. Och då får du en del av pengarna som dina föremål drar in.

Om ändå så var fallet. Värt att nämna är att vi i EU inte får vara med. Ännu. Men detta har varit igång i månader för EverQuest nu utan att ha börjat öppnas för EU.

Visst kan vi köpa det som US-spelarna skapar, men den kreativa delen får vi vänta en god stund på.

Mycket trevligt initiativ.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

For the terran republic!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Utvecklarna av Planetside 2 är en av de mest öppna mot sin community som jag stött på under min gamingkarriär. De lyssnar väldigt mycket på spelarna när det gäller vilka förbättringar och vilket innehåll man vill ha i spelet. För att vara ett free-to-play så är det enormt bra skött, tycker jag. Rekommenderar alla att prova det.

Och, om ni känner för att prova det, använd den här länken så kommer ni få ett välkomstpaket som ni inte får om ni gör det via standardsidan:

https://recruit.soe.com/recruit/smlanding.action?iId=ZVDV97TE...

Och samtidigt om ni spenderar 10$/skalle så får herrn här en massa extra saker.

Det finns folk som kommer göra en hel del pengar på detta:
https://forums.station.sony.com/playerstudio/index.php?forums...

Medlem
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av StrongBad:

Utvecklarna av Planetside 2 är en av de mest öppna mot sin community som jag stött på under min gamingkarriär. De lyssnar väldigt mycket på spelarna när det gäller vilka förbättringar och vilket innehåll man vill ha i spelet. För att vara ett free-to-play så är det enormt bra skött, tycker jag. Rekommenderar alla att prova det.

Och, om ni känner för att prova det, använd den här länken så kommer ni få ett välkomstpaket som ni inte får om ni gör det via standardsidan:

https://recruit.soe.com/recruit/smlanding.action?iId=ZVDV97TE...

Och samtidigt om ni spenderar 10$/skalle så får herrn här en massa extra saker.

Det finns folk som kommer göra en hel del pengar på detta:
https://forums.station.sony.com/playerstudio/index.php?forums...

Alla vinner på det. Vad är problemet?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Alla vinner på det. Vad är problemet?

Det är spam/reklam, helt enkelt. Om en börjar posta sina affiliate links så tror folk det är öppet och helt plötsligt har du fler som postar sina links i alla nyheter som har med PS2 att göra. Irriterande.

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av StrongBad:

Alla vinner på det. Vad är problemet?

Det är spam/reklam, helt enkelt. Om en börjar posta sina affiliate links så tror folk det är öppet och helt plötsligt har du fler som postar sina links i alla nyheter som har med PS2 att göra. Irriterande.

Okej, du har helt klart en poäng. Om någon av FZ crew tycker det är fel så tar jag bort det. Läste reglerna innan jag postade och hittade ingen regel om detta.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Har inget personlig problem med det så länge man är helt uppriktig med vad det innebär med att man klickar på länken.

Medlem

Är kanske fel forum att starta diskussion om detta, men om man vill att folka ska signa upp genom sina affiliate codes tycker jag man får göra det på annat vis än att spamma FZ nyheter med det.

Som sagt, om en person börjar är det snart inte länge innan folk börjar spamma sina GameFanShop länkar til spel som snackas om i nyheter. "Här, använd länken här så kan du köpa spelet för några procent billigare (plus att jag får en slant). Ingen skada skedd, alla vinner på det!"

Eller Amazon-affiliate länkar till t.ex. en recension av den senaste Roccat musen.

Vad det än är så är det reklam/spam, och det kommer bli riktigt jävla jobbigt här på forumet om folk ser att det är fritt fram.

Istället för att spamma forum, börja streama PS2 på t.ex. Twitch. Få folk att följa dig där och be dem använda din affiliate länk som tack för att du ger dem underhållning.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Utvecklarna av Planetside 2 är en av de mest öppna mot sin community som jag stött på under min gamingkarriär. De lyssnar väldigt mycket på spelarna när det gäller vilka förbättringar och vilket innehåll man vill ha i spelet. För att vara ett free-to-play så är det enormt bra skött, tycker jag. Rekommenderar alla att prova det.

Och, om ni känner för att prova det, använd den här länken så kommer ni få ett välkomstpaket som ni inte får om ni gör det via standardsidan:

https://recruit.soe.com/recruit/smlanding.action?iId=ZVDV97TE...

Dom lyssnar i vissa fall. Dvs när det faller in i rätt riktning.

Det har sagts i flera månader att prestandan i spelet suger och det har bevisats fler gånger att det är självaste spelmotorn som är problemet. Den stödjer inte multicore. SOEs svar på det är att spelet är långt före sin tid. Fast det är så att motorn är långt efter sin tid.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

For the terran republic!

Hell yeah!

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av StrongBad:

Utvecklarna av Planetside 2 är en av de mest öppna mot sin community som jag stött på under min gamingkarriär. De lyssnar väldigt mycket på spelarna när det gäller vilka förbättringar och vilket innehåll man vill ha i spelet. För att vara ett free-to-play så är det enormt bra skött, tycker jag. Rekommenderar alla att prova det.

Och, om ni känner för att prova det, använd den här länken så kommer ni få ett välkomstpaket som ni inte får om ni gör det via standardsidan:

https://recruit.soe.com/recruit/smlanding.action?iId=ZVDV97TE...

Dom lyssnar i vissa fall. Dvs när det faller in i rätt riktning.

Det har sagts i flera månader att prestandan i spelet suger och det har bevisats fler gånger att det är självaste spelmotorn som är problemet. Den stödjer inte multicore. SOEs svar på det är att spelet är långt före sin tid. Fast det är så att motorn är långt efter sin tid.

Det har snackats om bättring angående multicore i samband med släppet på PS4.

Medlem
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av Idono:
Skrivet av StrongBad:

Utvecklarna av Planetside 2 är en av de mest öppna mot sin community som jag stött på under min gamingkarriär. De lyssnar väldigt mycket på spelarna när det gäller vilka förbättringar och vilket innehåll man vill ha i spelet. För att vara ett free-to-play så är det enormt bra skött, tycker jag. Rekommenderar alla att prova det.

Och, om ni känner för att prova det, använd den här länken så kommer ni få ett välkomstpaket som ni inte får om ni gör det via standardsidan:

https://recruit.soe.com/recruit/smlanding.action?iId=ZVDV97TE...

Dom lyssnar i vissa fall. Dvs när det faller in i rätt riktning.

Det har sagts i flera månader att prestandan i spelet suger och det har bevisats fler gånger att det är självaste spelmotorn som är problemet. Den stödjer inte multicore. SOEs svar på det är att spelet är långt före sin tid. Fast det är så att motorn är långt efter sin tid.

Det har snackats om bättring angående multicore i samband med släppet på PS4.

Bättre sent än aldrig antar jag. Det är något dom borde ha gjort för länge sen.


signatur

Idono. That's me!

1
Skriv svar