Dead Island: Epidemic är ett ZOMBA-spel

Robot
Medlem
Dead Island: Epidemic är ett ZOMBA-spel

Låter fruktansvärt trist.

Medlem

Besvikelse


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Första tanken som slog mig var Zumba (fitness dans) och fick genast en bild av videon till Thriller - Michael Jackson... Tur jag hade fel, eller?

Edit: Stå framför Kinect och se ut såhär:


signatur

I want to play a game.

Medlem

Tycker det låter som en intressant idé. Lite annorlunda men trevligt inslag. Zombies kan nästan aldrig gå fel:P

Skrivet av Tulley:

Tycker det låter som en intressant idé. Lite annorlunda men trevligt inslag. Zombies kan nästan aldrig gå fel:P

Zombies kan knappt gå i en rak linje, och går ofta fel


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är det trångsynt av mig att vara helt oförmögen till att se charmen med MOBA-spel? :/

Medlem
Skrivet av Typhor:

Är det trångsynt av mig att vara helt oförmögen till att se charmen med MOBA-spel? :/

Du är inte ensam, jag kan inte få in i mitt huvud hur någon frivilligt kan spela dem...

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Tulley:

Tycker det låter som en intressant idé. Lite annorlunda men trevligt inslag. Zombies kan nästan aldrig gå fel:P

Zombies kan knappt gå i en rak linje, och går ofta fel

Haha true true:P

Youtuber
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Tulley:

Tycker det låter som en intressant idé. Lite annorlunda men trevligt inslag. Zombies kan nästan aldrig gå fel:P

Zombies kan knappt gå i en rak linje, och går ofta fel

Om man inte har ett mål dit man ska ta sig, kan man gå fel då? Då Zombies planlöst vandrar tills de hittar mat...


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Typhor:

Är det trångsynt av mig att vara helt oförmögen till att se charmen med MOBA-spel? :/

Du är inte ensam, jag kan inte få in i mitt huvud hur någon frivilligt kan spela dem...

Moba spel i sig kan nog vara kul, problemet är bara att det verkar som att (merparten) av folket som spelar dom är *bleeping* *blepedibleepbleep* *bleepedibleepbleep :ar. och skrämmer bort oss som vet hur man uppför sig och bara vill ha lite trevligt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Dead Island var otroligt tråkigt i singelplayer och ganska roligt i Co-Op med tre vänner men tack vare en otroligt laddad trailer så lade man förväntningarna för högt och jag blev väldigt besviken när jag märkte vilken tråkig handling spelet hade och vilken bugfest det var. Blir inte bättre för mig att dom utanonserar ett Moba spel.

Jag skulle vara lugnare om jag hade vetskap att dom lade ner lika mycket tid på spelet som sina trailers men efter Dead Island Riptide så vet man ju.

Men man får väl se när dom släpper mer information, kanske blir man överaskad.

KoP
Medlem

Varför måste man tävla emot varandra för att överleva en zombie apokalyps? Kan inte bara alla samarbeta och med en gemenskap kraftansträngning försöka överleva? Skulle vara långt mycket roligare.

Skribent
Skrivet av KoP:

Varför måste man tävla emot varandra för att överleva en zombie apokalyps? Kan inte bara alla samarbeta och med en gemenskap kraftansträngning försöka överleva? Skulle vara långt mycket roligare.

Folk kan inte ens hålla sams på ett internetforum när det gäller något så trivialt som spel. Tänk då om världen håller på att gå under.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Och jag som inte ens vet vad ett MOBA spel är!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Typhor:

Är det trångsynt av mig att vara helt oförmögen till att se charmen med MOBA-spel? :/

Du är inte ensam, jag kan inte få in i mitt huvud hur någon frivilligt kan spela dem...

Moba spel i sig kan nog vara kul, problemet är bara att det verkar som att (merparten) av folket som spelar dom är *bleeping* *blepedibleepbleep* *bleepedibleepbleep :ar. och skrämmer bort oss som vet hur man uppför sig och bara vill ha lite trevligt.

Inga fördommar här inte...

edit: ursäktar för spam, ballade ur på mobilsidan.

Medlem
Skrivet av Marwin88:

Och jag som inte ens vet vad ett MOBA spel är!

Mobbade Omogna Barns Arena

Medlem
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Typhor:

Är det trångsynt av mig att vara helt oförmögen till att se charmen med MOBA-spel? :/

Du är inte ensam, jag kan inte få in i mitt huvud hur någon frivilligt kan spela dem...

"Jag kan inte få in i mitt huvud hur någon frivilligt kan spela Första persons pangare".
Ungefär samma sak.


signatur

Rwa?

KoP
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av KoP:

Varför måste man tävla emot varandra för att överleva en zombie apokalyps? Kan inte bara alla samarbeta och med en gemenskap kraftansträngning försöka överleva? Skulle vara långt mycket roligare.

Folk kan inte ens hålla sams på ett internetforum när det gäller något så trivialt som spel. Tänk då om världen håller på att gå under.

Så sant.

1
Skriv svar