Sandbåtar och monster i ny trailer för Monster Hunter 4

Robot
Sandbåtar och monster i ny trailer för Monster Hunter 4
Medlem
Sandbåtar och monster i ny trailer för Monster Hunter 4

Det där sista...det var skumt.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Efter Monster Hunter Tri och Monster hunter till WiiU känner jag inte minsta sug alls efter ett nytt MH:/

Inaktiv

Jag har alltid undrat hur mycket de överdimensionerade vapnen egentligen väger, för de verkar ju vara lika lätta som en bärbar dator O.o

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Jag har alltid undrat hur mycket de överdimensionerade vapnen egentligen väger, för de verkar ju vara lika lätta som en bärbar dator O.o

Nu var det inte monster hunter, men på tal om överdimensionerade vapen.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Jag har alltid undrat hur mycket de överdimensionerade vapnen egentligen väger, för de verkar ju vara lika lätta som en bärbar dator O.o

Det kan se ut så när de rör på sig.. men när du ska slå med det, då märks det när du ska dra till med en 2handare, det finns både momentum i svingen och tyngden märks när man träffar något. Speciellt kul är att drämma till "mindre" (samma storlek som dig själv) dinos med en 2handad mace, homerun ^_^

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av edgren:

Jag har alltid undrat hur mycket de överdimensionerade vapnen egentligen väger, för de verkar ju vara lika lätta som en bärbar dator O.o

Det kan se ut så när de rör på sig.. men när du ska slå med det, då märks det när du ska dra till med en 2handare, det finns både momentum i svingen och tyngden märks när man träffar något. Speciellt kul är att drämma till "mindre" (samma storlek som dig själv) dinos med en 2handad mace, homerun ^_^

Jag håller mig så långt borta från tvåhandade vapen som möjligt i Monster Hunter. Dom är på tok för seg för min smak

1
Skriv svar