Visst ja, bloggen.

Visst ja, bloggen.

Än en gång har jag helt glömt att jag har en blogg, och en blogg kan inte existera utan sina inlägg! Vilket i sådant fall betyder att jag inte har en blogg, men likt den där konstiga lukten som inte går att identifiera så dyker den åter upp när jag väll tänker på den. Så någonstans på FZ så låg min blogg, här, och någonstans i detta rum finns något, Något! som kanske borde oroa mig och låta dammsugaren och moppen ta en svängom. Men jag vill egentligen inte veta, om jag låter det vara kanske det försvinner.

Har haft svårt att motivera mig själv till att skriva, har varit för trött, ingen annan ursäkt, bara trött.
Provade på ett jobb denna sommar som jag aldrig försökt mig på tidigare, det var väll sådär, åtta till nio timmar om dagen i trettiotvå graders fuktig värme, inget fönster eller fläkt, ingen AC, och arbetsytan var storleksmodell ubåts kabyss. Litet, trångt, varmt, fuktigt och knappt tid för lunchrast. Det har varit min sommar det! Arbetsmiljöverket kanske vill höra av mig?
Så inte konstigt att jag somnade vid nio varje kväll vare sig jag ville eller inte. Men pengarna var bra! Och det var hela meningen, annars hade jag slappat på någon brygga i komatös tillstånd.

Köpte Zelda: oracle of Seasons till 3ds, grymt mysigt lir. Kastade Fire Emblem som var totala motsatsen. Och jag köpte en låda glassbåtar, så nu njuter jag av det milda vädret med 3ds i hand och glassbåt i mun, känn er gröna av avund!

Musmattor: Sammanställ, koordinera, signera, skeppa! Vart ska jag nu slöa?

Oh, jag var med när några jag känner satt uppe och följde DOTA cup eller vad det nu var.
Jag har redan sagt den en gång i en annan tråd, men detta är jag i förhållande till allt dota:

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Visst ja, bloggen.

Usch för tråkiga och menlösa jobb, hurra för spel som sätter ett leende på läpparna


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar