Svindyr specialutgåva av Saints Row IV

Medlem

Hade varit bättre om man kunde vinna det när man förbokade

Moderator | Testpilot
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan någon skicka webhallen länken?

Länken är i nyheten men...okej.
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/180730-saints_row_iv-s...

Det blir 6476900 kr, tack! Jag kan stå för frakten.

Amen vafan T__T jag är trött, skyller på det.

Men man slipper betala frakt iallafall


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

• A brand new Toyota Prius and insurance to give something back to the environment
• One year’s membership of E25 Super Car Club and a Lamborghini Gallardo to make it worthwhile

Får man alltså TVÅ bilar? T__T shieet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

@ Kebbe, en fråga bara, vad gör du HÄR, om du har så mkt pengar, ingte fan hade jag hängt på ett foru, ,.jag hade satt sprätt på pengarna och haft kul.

6.4 miljoner är nog inget om man har dem, fast det räcker ju inte med att vara miljonär i så fall. rätt cool att man får den sista gallardon iaf!, lär ju bli samlarvärde på den utgåvan!

Du kan ju inte vara på riktigt.. Syftade på att det var dåligt värde, särskilt när de förbehåller sig rätten att ändra innehållet (syftar garanterat på resan till rymden).

Medlem
Skrivet av GooGeL:
Skrivet av Deltaquebec:

Är det bara jag som tyckte det va hyffsat billigt?
Jag menar, en lambourghini och en rymdresa, rätt dyra grejor.
Å det där hotellet kostar nog nästan femsiffrigt per natt.
Man kastar nog inte bara pengarna i sjön i alla fall

En riktig rymdresa är det inte. En försmak kanske i övre atmosfären. Men absolut inte en rymdresa.... Hade du fått hänga med i Elon Musks raketer så kommer du något närmare rymden.

Fast det är nog allt en speciell upplevelse ändå. Lite snopet känns det som då vi inte har kommit längre än så här trots markanta teknologiska framsteg sedan Apollo 11 och att Eagle landade i juli 1969, på månen.

Konstigt nog kan inte driftkraften (från en nation) enbart bestå av kuriosa, när det kommer till att skicka iväg människor långt bort ifrån Jorden.
Tydligen uppkommer dessa stora mänskliga framsteg i det där väldiga utrymmet bortom våran egen Jord när man halkar efter i ett spel som t ex kallades för det kalla kriget.
Egentligen var hela Apollo programmet mer en sidogren eller skynke för nånting annat.. Det hela handlande om att utveckla och bygga tillförlitliga ICBM's som kunde lämna ett hål i backen och beröva många människors liv och förstöra hela samhällen.

Den här produkten speglar lite grann iofs samhället idag. Något greedy.

Detta är väl ändå inte flashback?

Medlem

Måste man betala extra för DLC? För om ja, då låter jag bli...

tsk
Medlem

Hur löser piratebay detta!?

Medlem

Lätt värt


signatur

Meep!

Medlem

Hm... på webhallen kan man ta det för 208k i månaden i 36 månader kanske värt? XD

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av delli:

Har folket som klagar på priusen tänkt köra lambon vintertid?

Vad händer med Priusens batterier vintertid när det är 20grader kallt och bensinmotorn knappt orkar defrosta framrutan?

Det finns rätt gott om Prius som rullar i Sverige så de har inte mer problem med minus 20 grader än nån annan bil i Sverige.

Medlem
Skrivet av zsm:
Skrivet av Eisenhart73:

En Toyota Prius, inklusive försäkring.
WTF? Va erre för dynga?!?!

Galet populär bil i USA.

Under min resa till USA i sommar såg jag inte en enda Toyota Prius. De gillar bara stora amerikanska bilar och bmw/mercedes.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Amilo:
Skrivet av zsm:
Skrivet av Eisenhart73:

En Toyota Prius, inklusive försäkring.
WTF? Va erre för dynga?!?!

Galet populär bil i USA.

Under min resa till USA i sommar såg jag inte en enda Toyota Prius. De gillar bara stora amerikanska bilar och bmw/mercedes.

Då får du ju tänka på att om något är "galet populär" så betyder det inte att ALLA JÄVLAR I USA har en sådan bil.

Jag vet t ex att League of Legneds är populärt världen över, medans när jag gått runt på stan i olika länder och pratat med folk visste 99/100 inte vad det var för något.

Yet... It's a populärt spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av zsm:
Skrivet av Eisenhart73:

En Toyota Prius, inklusive försäkring.
WTF? Va erre för dynga?!?!

Galet populär bil i USA.

Enl Wikipedia har det tom 31 mars 2013 sålts 1 265 000 Prius i usa. Detta kan jämföras med Europa där det bara sålts 264 000 st. Så jag skulle säga att Prius är poppulär i usa.

Under min resa till USA i sommar såg jag inte en enda Toyota Prius. De gillar bara stora amerikanska bilar och bmw/mercedes.

Då får du ju tänka på att om något är "galet populär" så betyder det inte att ALLA JÄVLAR I USA har en sådan bil.

Jag vet t ex att League of Legneds är populärt världen över, medans när jag gått runt på stan i olika länder och pratat med folk visste 99/100 inte vad det var för något.

Yet... It's a populärt spel.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av zsm:
Skrivet av Eisenhart73:

En Toyota Prius, inklusive försäkring.
WTF? Va erre för dynga?!?!

Galet populär bil i USA.

Under min resa till USA i sommar såg jag inte en enda Toyota Prius. De gillar bara stora amerikanska bilar och bmw/mercedes.

Då får du ju tänka på att om något är "galet populär" så betyder det inte att ALLA JÄVLAR I USA har en sådan bil.

Jag vet t ex att League of Legneds är populärt världen över, medans när jag gått runt på stan i olika länder och pratat med folk visste 99/100 inte vad det var för något.

Yet... It's a populärt spel.

Om Toyota Prius är "galet populär" i USA vad är då Volvo V70 i Sverige??

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av zsm:
Skrivet av Eisenhart73:

En Toyota Prius, inklusive försäkring.
WTF? Va erre för dynga?!?!

Galet populär bil i USA.

Under min resa till USA i sommar såg jag inte en enda Toyota Prius. De gillar bara stora amerikanska bilar och bmw/mercedes.

Då får du ju tänka på att om något är "galet populär" så betyder det inte att ALLA JÄVLAR I USA har en sådan bil.

Jag vet t ex att League of Legneds är populärt världen över, medans när jag gått runt på stan i olika länder och pratat med folk visste 99/100 inte vad det var för något.

Yet... It's a populärt spel.

Om Toyota Prius är "galet populär" i USA vad är då Volvo V70 i Sverige??

Jag tycker vi lämnar detta heta ämne och inser att v1lle sammanfattar det hela korrekt och bra.

"I feel like we're literally driving around in a vagina."


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Kan inte detta paket vara det man vinner i nästkommande fz-tävling?

Och efter tävlingen måste FZ göra en konkurs ansökan


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Kan inte detta paket vara det man vinner i nästkommande fz-tävling?

Och efter tävlingen måste FZ göra en konkurs ansökan


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

123
Skriv svar