Släpp sargen, nästa vecka kan du testa NHL 14

Robot
Medlem
Släpp sargen, nästa vecka kan du testa NHL 14

Nej tack.. Köpte NHL 13 efter alla lovord om hur mycket som hänt i serien, var precis samma spel som NHL 09. Väntar till NHL 20 innan jag uppdaterar min utgåva igen.

Medlem

GARANTERAT KÖP!
Älskar varje utgåva sen 94.

Medlem
Skrivet av Maskinisten:

GARANTERAT KÖP!
Älskar varje utgåva sen 94.

Håller med dig helt och hållet, spelat i stort sett alla NHL spelen - och uppgraderar efter varje år!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Kebbe, det är enorm skillnad på NHL spelen om du faktiskt tycker att det är skoj så märker du det.. Köpt varje NHL sedan 08, tänker fortsätta.. älskar spelen!

Medlem
Skrivet av humziz:

Kebbe, det är enorm skillnad på NHL spelen om du faktiskt tycker att det är skoj så märker du det.. Köpt varje NHL sedan 08, tänker fortsätta.. älskar spelen!

Placebo kallas det.. Spelade enormt mycket av såväl 2004 och 09 (enorm skillnad), men mellan 09 och 13 hände inget mer än lite polering av grafiken..

Medlem

Well, agree to disagree.. Jag tkr det är stor skillnad

Medlem

Köpt och spelat alla versioner sen 94, hur skoj som helst

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av humziz:

Kebbe, det är enorm skillnad på NHL spelen om du faktiskt tycker att det är skoj så märker du det.. Köpt varje NHL sedan 08, tänker fortsätta.. älskar spelen!

Placebo kallas det.. Spelade enormt mycket av såväl 2004 och 09 (enorm skillnad), men mellan 09 och 13 hände inget mer än lite polering av grafiken..

om man spelar spelen och gjort det länge så är det en märkbar skillnad från spel till spel. Visst, den är inte jättestor men det märks. Främst så är känslan (i spelet) annorlunda. Det märks ännu tydligare om man spelar 09 och hoppar till 13.

Så visst, om man bara spelar ibland så kanske det inte är lönt att uppgradera och man kanske tycker att de är samma.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar