Vid alla skenheliga sötvattenspirater!

Medlem
Vid alla skenheliga sötvattenspirater!

.....Var det första jag tänkte när jag tidigare idag upptäckte spelet Bastions helt underbara soundtrack. Det låter så...så fräscht, nytt och det är svårt att inte hänga med i gunget. Beatet är saftigt, plock-gitarrerna är genialiska och musiken i helhet är bara så nyanserad.

Check it out! [http://www.youtube.com/watch?v=oLA0vB9LCTM]

Det påminner faktiskt lite om Spyro the dragon 3: The year of the dragon, där man även i det spelet har percussion och plock-gitarrer i centrum.

#blogg


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Vid alla skenheliga sötvattenspirater!

Åh Spyro! Herregud vilka minnen


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Åh Spyro! Herregud vilka minnen

Nostalgia-kick incoming!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Kan man göra gladare smilies än? Om det gick hade jag gjort det! Förgyllde min annars ganska mörka kväll!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Du jag har smugit in Bastion i mina spellistor och goda vänner har diggat musiken utan att veta att det är från ett datorspel. Suverän musik och största anledningen till att jag spelade vidare i Bastion.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Du jag har smugit in Bastion i mina spellistor och goda vänner har diggat musiken utan att veta att det är från ett datorspel. Suverän musik och största anledningen till att jag spelade vidare i Bastion.

Största anledningen till att jag känner ett otroligt sug att köpa både spelet och soundtracket

(Har faktiskt inte spelat det men hade hört att soundtracket skulle vara riktigt bra så jag började gräva lite)

Men ack. Min pengapung är inte lika välfylld som den en gång var


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det kan väl inte kosta många guldmynt nu?

Annars får du väl ut och pirata in lite mer!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Det kan väl inte kosta många guldmynt nu?

Annars får du väl ut och pirata in lite mer!

Egentligen inte. Det kostar bara ungefär hundralappen på steam.

Men det är inga pengar jag vill lägga för tillfället. Inte för att man är snål snarare pågrund av att jag är arbetslös


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jajo... Allt beror ju på perspektivet. Har man ingen inkomst är 100kr helt plötsligt en ganska betydande summa. Tro mig, jag vet. ;P

Typiskt Humble Bundle-spel dock..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar