Ny trailer för Grand Theft Auto V på torsdag

Robot
Ny trailer för Grand Theft Auto V på torsdag
Medlem
Ny trailer för Grand Theft Auto V på torsdag

Nu hoppas vi på att de säger att de jobbar på en PC-version! Tveksamt kanske, men tappar man hoppet har man inte mkt kvar!

Inaktiv
Skrivet av Jesper943:

Nu hoppas vi på att de säger att de jobbar på en SPELBAR PC-version! Tveksamt kanske, men tappar man hoppet har man inte mkt kvar!

Ändrade lite, annars håller jag med dig

Inaktiv

Nyhet på fz.. reklam om kommande trailer..


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Inaktiv
Skrivet av 4liv3:

Vilken grym upplösning, är det från Xbox versionen?
Jag läste precis att man kan köra brinnande tåg i GTA V och så kunde man tuta !

Medlem
Inaktiv

Tror jag är den enda i hela speluniversum som inte känner någon hype inför detta spel.

ELF
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Nu hoppas vi på att de säger att de jobbar på en PC-version! Tveksamt kanske, men tappar man hoppet har man inte mkt kvar!

Skulle inte förvåna mig om de släpper PC versionen samtidigt som The Witcher 3. Deras statistik över PC spelare i GTA 5 kommer ju bli helt skev.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tut tut!!!!

Medlem
Skrivet av Jesper943:

Nu hoppas vi på att de säger att de jobbar på en PC-version! Tveksamt kanske, men tappar man hoppet har man inte mkt kvar!

Jepp, vi PC spelare får i väntan hålla till godo med Saints Row IV (rekommenderas varmt dock):

Inaktiv

Ett givet köp, förutsatt att spelet släpps (portars) till PC!

Medlem

Haha så jäkla Onödig nyhet om en trailer som inte ens släppts än. Samtidigt som massvis med andra spel aldrig ens nämns I FZ nyheter.

Jaja de stora utvecklarna lär ju inte klaga..

Medlem
Skrivet av anon_165499:

Tror jag är den enda i hela speluniversum som inte känner någon hype inför detta spel.

Man är aldrig ensam om något :).

Medlem

Ska bli intressant att se, så man vet vad man har att vänta sig när de får tummen ur och utannonserar pc versionen (de skulle vara bra korkade om de inte gjorde det). Tills dess kommer det massor av trevliga spel till pc (stora som små!)

Medlem

Öhum... borde man inte rapportera detta på torsdag då när den faktiskt finns ute

Medlem

Första kommentaren handlar självklart om en PC-version av spelet. Skärpning för i helvete.

Skrivet av Wintermist:

Öhum... borde man inte rapportera detta på torsdag då när den faktiskt finns ute

Inte om man vill sitta redo med F5-knappen i högsta hugg när trailern släpps.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

*F5 redan nu*


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Nu räcker det, tänker inte se trailern.

Varje gång man ser en GTA trailer så blir det bara jobbigare och jobbigare att vänta till release.

Bara GTA som får så många trailers också, så stort spel, go Rockstar!

Medlem

Det släpps för många trailers nuförtiden..
Ubisoft med WatchDogs är praktexemplet. Var sjukt hypead efter första o kanske andra. Nu har man ju typ sett halva spelet om inte mer känns det som..
Mindre trailers! CGI-trailers däremot som förklarar story/lore osv är intressanta.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

F5 spam = DDOS attack ?

ELF
Medlem
Skrivet av Puscifer:

Första kommentaren handlar självklart om en PC-version av spelet. Skärpning för i helvete.

Skulle R* utannonsera att GTA 5 släpps till PC så skulle tjatet sluta. Så länge de håller knäpptyst om en PC version så kommer det skrivas om det.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Usch vilket jävla tjat om PC-versionen hela tiden. Enda anledningen till att ni vill spela PC är ju för att man kan ladda hem en gratis och hackad version. För ni kan ju inte på allvar mena att grafik och spelkänsla är bättre på PC. Nog sitter man väl hellre i TV-soffan och softar med en riktig spelkontroll än att sitta vid en dataskärm och dra frenetiskt med musen och gasa/bromsa på nån jävla tangent??? Haha, kass spelkänsla.

Har man inte råd att spela ska man låta bli! Snåljåpar.

Xie
Medlem
Skrivet av Moroder:

Usch vilket jävla tjat om PC-versionen hela tiden. Enda anledningen till att ni vill spela PC är ju för att man kan ladda hem en gratis och hackad version. För ni kan ju inte på allvar mena att grafik och spelkänsla är bättre på PC. Nog sitter man väl hellre i TV-soffan och softar med en riktig spelkontroll än att sitta vid en dataskärm och dra frenetiskt med musen och gasa/bromsa på nån jävla tangent??? Haha, kass spelkänsla.

Har man inte råd att spela ska man låta bli! Snåljåpar.

Du tror inte att man kan ladda hem gratis och "hackad" till xbox 360 eller ps3?

Du får garanterat bättre grafik, om dom inte slänger in HD textures så fixar moddarna det inom några månader och spelkänslan är möjligen bättre också då du antagligen får högre FPS än på konsol. Kommer det till PC så kommer jag sitta i soffan med min handkontroll i vilket fall, koppla datorn till TV:n bara. Finns så många anledningar till att spela på PC:n är bättre.

Medlem

Tiden börjar närma sig då det är dax att trycka på F5 knappen.
Enligt http://www.rockstargames.com/newswire/article/51272/grand-the...
Släpps trailern "August 29th at 11AM Eastern" dvs 17:00 svensk tid...

1
Skriv svar