Humble Origin Bundle slår rekord
Electronic Arts välgörenhetsförsäljning fördubblar det tidigare rekordet.
#bastion, #limbo, #psychonauts, #dead-space, #burnout-paradise, #crysis-2, #mirrors-edge, #dead-space-3, #medal-of-honor, #command-conquer-red-alert-3, #battlefield-3, #populous, #the-sims-3
Det fanns bra spel med, men attans att de lade till C&C senare.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Som påtalat, tillagda spel får man också. Om inte annat så följ länken till samma sida i det mailet ni fick.
Ändå lite humor hur jag löst allt som gick i Steam och sen gjort det i Origin också med enda tanken "backup".
På sätt och vis finns känslan av att när nåt verkar för bra så brukar det också vara det. Nästan så man väntar på en skylt med "LURAD" när man köpt så mycket bra spel till så bra priser.
Humblebundle är en lysande fyr av ovanlighet på ett rätt kallt internet.
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
Men walter, inte byta profilbild. Jag kände knappt igen dig :/
Angående C&C så får du alltid tillgång till alla spel som tillkommer även om du har köpt innan och betalat mer än snittet
Man behöver inte ha betalat mer än snittet. Jag köpte det innan dem lade till c&c och betalade under snittet och har nu fått c&c nyckeln
Angående C&C så får du alltid tillgång till alla spel som tillkommer även om du har köpt innan och betalat mer än snittet
Man behöver inte ha betalat mer än snittet. Jag köpte det innan dem lade till c&c och betalade under snittet och har nu fått c&c nyckeln
I 2nd that...
samma här
Var det under vid köp för det spelar ingen roll vad det är nu utan har endast betydelse då.
Edit: Ser på wiki sidan att alla som köpt innan har fått tillgång till C&C RA3 och Populous om man köpt bundeln innan de lade upp spelet.
"Command & Conquer: Red Alert 3 – Uprising and Populous were added in the second week for all above-average or previous buyers."
Har under dom två senaste veckorna försökt bestämma mig huruvida jag borde köpa detta humble bundle eller ej, och bestämde mig för ett nej trots Mirror's Edge är det enda spelet som jag redan har.
Detta helt enkelt för att jag inte är speciellt intresserad av dom andra spelen trots att dom är snorbilliga.
Har du redan betalat så får du C&C, gå bara in på nyckel sidan igen.
Det var som tusan, det hade jag ingen aning. Testade precis och där var det
Tackar!
Bra deal. Spelade Dead Space 3 därifrån. Herrejöses vilket våldtaget spel.
Jag har hört mycket klagomål om Dead Space 3 men har inte spelat det själv. På vilket sätt är det våldtaget? Har det gjort en Resident Evil och ersatt skräck med action eller?
Game long and prosper
Men walter, inte byta profilbild. Jag kände knappt igen dig :/
Man behöver förnya sig lite ibland, sedan blev jag trött på den där svarta masken-avataren. Nu är den förpassad till arkivet, ett litet tag i varje fall.
Det är ett mästerligt drag av EA. Om ni tror att detta är välgörenhet så lurar ni er. För att få bra PR?...nej nej nej det är bara en mindre bonus.
2 miljoner sålda bundles! Samtliga "tvingas" in på Origin för att ens köra de stora titlarna. Det är en hel del folk (såklart inte alla 2 miljoner som är nya Originanvändare, om ens 1/4-del, men still en hel del) som nu sväljer stoltheten och släpper sin Steam-exklusivitet och installerar Origin.
Det är synd att BF3 laggar röven på grund av alla nya spelare.
Dead Space 3 coop funkar inte heller, jag och min kompis jag köpte bundlen till kan inte connecta till varandra. Randoms kan connecta och vi kan connecta till randoms, men inte till varandra.
Tydligen är det ett problem som funnits i spelet sedan släpp och som inte har någon som helst lösning. Jag spenderade 3 timmar i att öppna portar och försöka få skiten att fungera.
Det är ett mästerligt drag av EA. Om ni tror att detta är välgörenhet så lurar ni er. För att få bra PR?...nej nej nej det är bara en mindre bonus.
2 miljoner sålda bundles! Samtliga "tvingas" in på Origin för att ens köra de stora titlarna. Det är en hel del folk (såklart inte alla 2 miljoner som är nya Originanvändare, om ens 1/4-del, men still en hel del) som nu sväljer stoltheten och släpper sin Steam-exklusivitet och installerar Origin.
...och? huvudsaken är väll att pengarna går till välgörenhet? Får EA en slant i slutet spelar det ingen roll. Så länge det man lagt i välgörenhet kommer dit det ska så är jag helt ok med det
Bra deal. Spelade Dead Space 3 därifrån. Herrejöses vilket våldtaget spel.
Jag har hört mycket klagomål om Dead Space 3 men har inte spelat det själv. På vilket sätt är det våldtaget? Har det gjort en Resident Evil och ersatt skräck med action eller?
Det har gått från ett skräckspel där utforskning och spänning var stora plus till ett rent och skärt skjutspel med explosioner non-stop och majoriteten av din tid spenderas i hissar.
...och? huvudsaken är väll att pengarna går till välgörenhet? Får EA en slant i slutet spelar det ingen roll. Så länge det man lagt i välgörenhet kommer dit det ska så är jag helt ok med det
Förlåt så mycket! Jag själv tycker det är intressant att se varför saker sker. I detta fallet så är det en vinn/vinn. EA tjänar på det och välgörenheten likaså. Jag klagade inte på EA eller saken i sig så vitt jag vet. Tvärtom sa jag att det var ett mästerligt drag. Dock som sagt så är det, i alla fall för mig, intressant att veta varför.
För er som funderar på att fixa bundlet för att få RA 3 Standalone(så tänkte jag då jag hade de flesta titlarna och resten var jag inte så hypad över):
Om du vill spela online kompetetivt: glöm.
Allies är usla, finns ingen balans mellan lagen.
Om du vill mest spela mot bottar och/eller på LAN; helt okej spel.