Star Trek Online filmat

Robot
Medlem
Star Trek Online filmat

Ser ju mysigt ut!
Men man undrar ju. Kommer Enterprise vara lika skört som i filmerna, då jag menar att det känns som att Enterprise bara kan ta en träff sen är dom körda

Medlem

För att vara lite språkpolis så är det andra gången på mindre än en vecka som du skriver bodly istället för boldly i en nyhet


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv

Det här spelat har jag väntat på sedan jag föddes.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

För att vara lite språkpolis så är det andra gången på mindre än en vecka som du skriver bodly istället för boldly i en nyhet

Jag märkte också av stavfelet, men eftersom jag precis glott på Allo Allo så gjorde det inget.
Good möwning.

Ont : Säger inte så mycket om spelmekaniken, men om de släpper en trial så kanske...

Medlem

hehe, diggade fjewfjew! detta är nog inget för mig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nocturne:

För att vara lite språkpolis så är det andra gången på mindre än en vecka som du skriver bodly istället för boldly i en nyhet

Darn! Slippery Sausage Fingers!


signatur

Jag säger som de flesta kommentarer jag sett runt om på nätet.. varför är 90% av alla videos på rymdstrider? Är alla andra moment i spelet så dåligt att dom inte vill visa upp det?

Medlem

ser som vanligt lika råkigt ut, dom värkar lite despirata, släpper "action"-video stup i kvarten. finns inget rymd mmo förutom EVE som värkligen fångar rymdkänslan. får barnspelsvibbar från startrek online av nån anledning :S

Medlem

såg riktigt ryckigt ut o ne grafiken är inte ok.
ang rymdstriderna det är det enda som är intressant i spelet away mission kommer vara som vilken annan instans mission imo.

Men det finns säkert dom som gillar detta men känns som att man ska vara uber trekkie för att tycka om detta spel.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

EVE hade en underbar känsla men ack så svårt att komma in i det som ny spelare med bara en karaktär, jag halkade in på ett ganska avancerat mindre gäng spelare som hade Motherships och alla sprang omkring med ett antal karaktärer. Jag fick förmånen att kriga mot f.d. BoB & pets, MC och jaga pirater. Men när jag insåg att jag aldrig skulle ha råd att kriga med min Vagabond eftersom jag skulle dö på riktigt om jag förlorade den (fick den, skulle inte haft råd att köpa en ny) så pallade jag inte att spela mer. Jag vill ha nåt lite mer enkelt rymd-MMO med mycket pvp utan att man måste grinda 80% av speltiden för att ha råd att PVP:a.
Om Star-trek kan bjuda på det så blir det värt ett försök.


signatur

yolo

Inaktiv

Tycker det ser helt värdelöst ut. Men man får hoppas att det blir bra nog så att star trek fansen i alla fall kan njuta av det.

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Ser ju mysigt ut!
Men man undrar ju. Kommer Enterprise vara lika skört som i filmerna, då jag menar att det känns som att Enterprise bara kan ta en träff sen är dom körda

Tänkte precis detsamma. Kvittar hur primitiva raser de än stöter på räcker det med två träffar så är sköldarna på Enterprise nere på 5%. De borde allvarligt överväga att svetsa på några ordentliga stålplåtar på skeppskrovet i stället.

Och jag trodde Borgerna var betydligt svårare att ta kål på än den här videon antydde.

1
Skriv svar