Medlem

Skulle vara spännande att uppleva detta på PS3:an, har avstått PC-versionen då jag har ett avhållsamhetslöfte gentemot PC-spel.

Speciellt intressant är väl då "soffhängsläget", då det är den bästa formen av digital underhållning.

Någon som vet hur de har gjort med karaktärer och profiler? Huruvida de förblir lokala eller hur pass lätta de är att ta med sig?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av conthox:

Lol *host* satte en treudd i halsen.

Efter helt fantastiska priser i GW2-tävlingen så kommer detta. Det blev på något sätt komiskt.

Aja, lycka till, ni som vill tävla.

Så det är inte trevligt att få vinna ett spel, och en Sverigeexklusiv inbjudan?

I julas kunde man vinna en speldatorn för 15 tusen kronor. Ska vi lägga ner alla tävlingar som inte har samma monetära värde?`Osv, med mera, bland annat.

Carl, du borde känna mig vid detta laget. (Så bra man kan känna varandra över Internet...)

Klart att jag tycker det är bra/snällt/trevligt av er att ha tävlingar och alla tävlingar är bra. Sedan betyder vinsterna olika mycket för olika personer.

Min poäng var bara att det blev en så stor kontrast mellan denna och föregående tävling, speciellt då med tanke på att D3 har fått så stor negativ publicitet.

Får dricka mer kaffe så jag inte blir så grinig

Hehe, det är lungt


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar