Åter till Los Santos – ny trailer från GTA V

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Inte för att det spelar stor roll i ett så galet stort och förhoppningsvis roligt spel som gta, men grafiken var inte vacker...

+1 Denna trailer såg jävligt outdated ut grafiskt. Hoppas VERKLIGEN att PC utgåvan använder och drar nytta av senaste directx teknologierna och inte ser ut som en XBOX port...Fast PC versionen av GTA IV var ju klart snyggare, men dock väldigt o-optimerad, en laggfest. Hoppas de verkligen slipar till PC versionen ordentligt denna gången.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Utan en PC/PS4/XONE version är detta för mig helt ointressant, vill inte spela i 30fps och 1280x720.

Noterat. Gräv nu ner din negativitet någonstans där ingen hittar den.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Längtar!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Mycket uncanny valley i det där klippet, men verkar bli skoj definitivt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Utan en PC/PS4/XONE version är detta för mig helt ointressant, vill inte spela i 30fps och 1280x720.

This. Med FPS-dippar ner mot 20 fps och i 640p på PS3.

Glädjen över att äntligen kunna spela det efterlängtade GTA IV övergick ganska snabbt i bitterhet och huvudvärk. Jag väntar på PC-versionen... eller nåt...

Medlem

Kort men bäst.

Medlem
Skrivet av PC Suger:
Skrivet av ivanhoe68:

Utan en PC/PS4/XONE version är detta för mig helt ointressant, vill inte spela i 30fps och 1280x720.

PC Suger.

Noooo, så får man inte säga

Medlem

Det var ett jävla tjöt om pc, vi har alla hört detta hundra gånger nu..

Medlem

Nu när det närmar sig release så ser det inte alls lika snyggt ut.
Pga det bara ska släppas till 360 & PS3
det snyggare och mer högupplösta vi sett tidigare är för kommande releaser till xbone PS4 och PC.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

00:23 Ännu ett spel där Illuminati vill visa sin överlägsenhet.

Medlem

Epicepicepic!!! Kommer bli helt insane att äntligen få mysa i detta!!

Medlem

Ni tror fortfarande på en PC men dej gör jag ej

Medlem
Skrivet av Petrik:

Längsta 19 dagarna på väldigt länge...

17...

Medlem

Hallå i kiosken!

Gud vad många sitter här och oroar sej över ditt och datt. "Kan inte spela spel med 30 fps och 1280x720". Men tjena... Kanske den nördigaste kommentaren jag sett på länge.

Har grym GTA-abstinens just nu. Sitter och spelar GTA 4 bara för att lugna ner mej. Och ärligt talat... Är grafiken bara minst lika bra som i GTA 4 (vilket den GARANTERAT är), men samtidigt friheten i spelet större (som i San Andreas) så är då iaf JAG grymt nöjd! Sen om spelet inte levererar 600 fps eller 19200x10800 är ju mindre intressant? Jag menar, hur bra är upplösningen man ser ut genom fönstret med sina egna ögon?

Är helt säker på att Rockstar kommer att ge oss det absolut bästa spelet i GTA-serien nånsin. Som dessutom kommer att hålla i flera år framöver!

GTA 4, men typ 15-20 ggr större. Frihet att göra nästan precis allt man vill. Grymt onlineläge (vad det verkar iaf). Hur mycket mer kan man begära???

12
Skriv svar