Splinter Cell Blacklist - Vad får jag av *****? Spoilers!

Medlem
Splinter Cell Blacklist - Vad får jag av *****? Spoilers!

Har letat lite överallt på internet nu men inte hittat något svar.

Vad får jag när jag har gjort alla Kobins uppdrag?

Alla Grimms uppdrag gav mig tillgång till Nanofiber Stealth Suit t.ex, så vad fick jag då när jag gjorde klart alla Kobins?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Vet inte men kan tänka mig det är en annan sorts suit.

Har en annan fråga: Vad fasen ska man använda mänskliga sköldar till? Alla jag stött på skjuter ju hejvilt på sin kompis... har för mig det funkade bättre i de gamla SC


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hm, de gånger jag har tagit mänskliga sköldar hos de mer professionella grupperna man möter så har de hållit elden och försökt flanka, samt tårgas och flashbangs.

De simplare terroristerna osv bryr sig inte nämnvärt, men det är kanske inte så konstigt?

Worst case scenario, han absorberar lite bly åt dig.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av Stag:

Hm, de gånger jag har tagit mänskliga sköldar hos de mer professionella grupperna man möter så har de hållit elden och försökt flanka, samt tårgas och flashbangs.

De simplare terroristerna osv bryr sig inte nämnvärt, men det är kanske inte så konstigt?

Worst case scenario, han absorberar lite bly åt dig.

Aa kanske är så för jag testade mest i början och då började alla skjuta hej vilt.

Grejen är ju att man inte vill bli "upptäck" så man kanske tar en till sköld sen "Mark & execute" på några fler. Det borde ju gå även om de ser mig.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jodå, det funkar. Så har jag gjort ett antal gånger.

Jag har fortfarande inte hittat vad man får när man gjort Kobins uppdrag..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar