Snipers förändras i Call of Duty: Ghosts

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mirage:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Typhor:

Skulle gärna se att spel införde någon form av gräns för hur många som kunde vara snipers i ett lag, framför allt under "objective based gametypes". tror matcher skulle bli bra mycket trevligare då.

Counter-Strike? För mig bara en i laget kunde ha AWP.

I så fall var det servern du spelade på. Alla jag spelade på hade obegränsad tillgång (eller som de jag spelade på mot slutet, ett totalt förbud).

Tror ärligt det är så om man ska spela PCW vilket det är där jag räknar (och tycker standard servers ska gå efter).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Typhor:

Skulle gärna se att spel införde någon form av gräns för hur många som kunde vara snipers i ett lag, framför allt under "objective based gametypes". tror matcher skulle bli bra mycket trevligare då.

Counter-Strike? För mig bara en i laget kunde ha AWP.

I så fall var det servern du spelade på. Alla jag spelade på hade obegränsad tillgång (eller som de jag spelade på mot slutet, ett totalt förbud).

Tror ärligt det är så om man ska spela PCW vilket det är där jag räknar (och tycker standard servers ska gå efter).

Ah fast nee? Har jag aldrig varit med om.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Moderator | Testpilot
Skrivet av dotque:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Typhor:

Skulle gärna se att spel införde någon form av gräns för hur många som kunde vara snipers i ett lag, framför allt under "objective based gametypes". tror matcher skulle bli bra mycket trevligare då.

Counter-Strike? För mig bara en i laget kunde ha AWP.

I så fall var det servern du spelade på. Alla jag spelade på hade obegränsad tillgång (eller som de jag spelade på mot slutet, ett totalt förbud).

Tror ärligt det är så om man ska spela PCW vilket det är där jag räknar (och tycker standard servers ska gå efter).

Ah fast nee? Har jag aldrig varit med om.

Men wtf, jag säker på att när jag spelat (nu är det iofs bara Source) att man ofta sagt "vem har AWP, vars ligger den" som att den alltid bara finns i ETT EX.

Aja.

EDIT: Efter att ha googlat så verkar det nästan vara en "team setup". Jätte många kan ha AWP etc men att en kille i laget agerar sniper och ingen annan. Och hätr trodde jag att man bara kunde ha EN men det verkade vara "metat" ispelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Typhor:

EDIT: Efter att ha googlat så verkar det nästan vara en "team setup". Jätte många kan ha AWP etc men att en kille i laget agerar sniper och ingen annan. Och hätr trodde jag att man bara kunde ha EN men det verkade vara "metat" ispelet.

Vissa servrar hade limits också, på den gamla goda tiden då servrarna var i spelarnas händer kunde man ställa in allt

Medlem
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av Typhor:

EDIT: Efter att ha googlat så verkar det nästan vara en "team setup". Jätte många kan ha AWP etc men att en kille i laget agerar sniper och ingen annan. Och hätr trodde jag att man bara kunde ha EN men det verkade vara "metat" ispelet.

Vissa servrar hade limits också, på den gamla goda tiden då servrarna var i spelarnas händer kunde man ställa in allt

Det är det fortfarande ;p

12
Skriv svar