GTA V knockar recensenterna

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Natrium:

får 1av av mig för att det borde vara till PC först åtminståne..

spela spelet på konsol är som att man skulle titta på lord of the rings eller någon annan stor film, på en mobil i 240p upplösning.

Att det bör vara på PC argumenterar ingen emot, det tror jag nog vi alla tycker, fast att dra ner ett betyg till 1 bara för att det inte är på PC ännu?

Ja, jag behöver nog inte yttra mig om vad jag tycker om den saken. En del av mig vill inte heller tro att du själv tycker det, men bara har lätt att skriva det.

Med det sagt, ja, vi alla ser fram emot ett släpp på PC, och vissa antagligen på PS4/XBone.

Självklart är det så, jag suktar efter ett bra Sp spel atm, och så får vi inte ens spela det om jag inte drar ner min standard och sätter mig framför ps3an eller 360n. Skulle inte klaga så mycket på göra så om nu jag skulle fortfarande sitta med en 386DX2 PC med 8mb ram, men nu är det inte fallet och jag har en maskin som skulle kunna spela 2 gta 5 samtidigt om jag så vill men får inte göra det för dom valde att inte släppa ett sådant grymt spel som gta 5 till den plattformen än.

Skriv svar