Klarar din pc Bad Company 2?

Medlem

Gissningsvis så skrevs systemkraven frö ett tag sen då inget Dx11-kompatibelt kort finns på rekommendet. Rimligtvis borde det vara ett HD5770 istället för ett GTX260.

I övrigt så kraven rätt rimliga ut, lite i överkant kanske, får se vad som händer innan spelet släpps.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Air
Medlem

Mina G80:s + min Core 2 Extreme fixar detta galant.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!

härligt:D jag köpte också ett data paket från komplett i våras, en spel dator för ca 5000:-
å jag e nöjd men ska satsa sen på ett monster grafik kort:) lycka till med ditt data köp:up:

Medlem

Känns som det planerade processor bytet kommer väl till pass

Medlem

första bad company tycker jag var skräp, hoppas detta är bättre, då blir det ett köp till PS3


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Rekommenderat: PS3, 50" neoPDP, Toshiba + Canton 5,1 Surround

YEPP!

Medlem
Skrivet av Gurra300:

första bad company tycker jag var skräp, hoppas detta är bättre, då blir det ett köp till PS3

Kan du beskriva vad du tyckte var dåligt? Jag är en riktig spelhatare men hade svårt att hitta något dåligt med PS3-versionen av Bad Company, förutom att spelet saknade stöd för mus+tangentbord.

Kan tillägga att förut den snyggaste grafiken så hade spelet något så sällsynt som BRA LJUD! Gämfört med MGS4ans leksaksvapen kändet ljudet i BC som på riktigt (för jag vet hur det låter att springa omkring på en artilleri-beskjuten åker

Medlem
Skrivet av PingviN:

Gissningsvis så skrevs systemkraven frö ett tag sen då inget Dx11-kompatibelt kort finns på rekommendet. Rimligtvis borde det vara ett HD5770 istället för ett GTX260.

I övrigt så kraven rätt rimliga ut, lite i överkant kanske, får se vad som händer innan spelet släpps.

Varför skulle de rekommendera något ännu mer krävande?:P


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det kommer nog flyta på min 360 och 100"-projektor.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av PingviN:

Gissningsvis så skrevs systemkraven frö ett tag sen då inget Dx11-kompatibelt kort finns på rekommendet. Rimligtvis borde det vara ett HD5770 istället för ett GTX260.

I övrigt så kraven rätt rimliga ut, lite i överkant kanske, får se vad som händer innan spelet släpps.

Varför skulle de rekommendera något ännu mer krävande?:P

Det är väl rätt självklart att de rekommenderar spelaren att använda Dx11? De skulle väl knappast lägga till funktioner från 11:an utan att vilja rekommendera det? Precis som att Codemasters rekommenderar ett Dx11-kompatibelt grafikkort för Dirt 2.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

En ny e penis-tråd för alla uppmärksamhetssökande skrytmonsar.
I like it!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

håller med zauii89. ni verkar inte ha mycke inannför pannbenet!

Medlem

kommer iaf byta moderkort och processor (till en Quad, sitter på en X2 6000+) samt upgradera till Win 7 nästa år. grafikkortet (HD4850) får nog sitta i ett tag till. viktigast är att jag får Quadden

Medlem

anufacturer:
System manufacturer
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory:
4094MB RAM
Hard Drive:
1000GB /1TB
Video Card:
x2 NVIDIA GeForce 9800 GT
Monitor:
SyncMaster 2243BW/2243BWX,SyncMaster Magic CX2243BW/CX2243BWX(Digital)
Operating System:
Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080425-1930)
Tänker lite på att quad core är rekommenderat.. tror ni att det blir något problem eller? Hade hoppats på att kunna köra på högsta grafik annars

Medlem

AHHH detta spel kommer jag powna

Min dator
Mitt grafikkort XFX Radeon HD 5750 1 gib

Min cpu en AMD Athlon II X4 2.8

Mina mina ram 4 gib 1300 mhz
Kör med xp fast det ska bli ett nytt oprativsystem windows 7 tror jag

123
Skriv svar