Lär känna piraterna i Assassin's Creed: Black Flag

Robot
Inaktiv
Lär känna piraterna i Assassin's Creed: Black Flag

Är faktiskt riktigt sugen på detta assassin's creed spelet!

Medlem

kommer bli awsome

Medlem

Om dom bara kunde göra combat bättre. Jag är fullt medveten att man ska försöka undvika att slåss, men vissa uppdrag tvingar ju en...

Medlem

Allting är redan betalt och klart inför Ps4:an och Ac4!
När det släpps så är det bara o hämta för mig och se glad ut xD

Inaktiv
Skrivet av Luftman:

Om dom bara kunde göra combat bättre. Jag är fullt medveten att man ska försöka undvika att slåss, men vissa uppdrag tvingar ju en...

Jag tycker snarare att de uppmuntrar till att slåss många gånger. Håller dock med dig, stridsmekaniken behöver förbättras på något sätt. Skulle vilja ha det lite mer flytande.

Trots detta så gillar jag Assassin's Creed-serien riktigt mycket och ser fram emot detta rejält.

Medlem

När ni säger mer flytande menar ni Hack`n slash Devil may cry stuk eller mer som Batman Arkham spelen?

Medlem

Här fodras lite piratrock tycker jag allt!

Skribent
Skrivet av Sviskon:

Här fodras lite piratrock tycker jag allt!

Här är en lite hårdare variant:


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Glaset:
Skrivet av Luftman:

Om dom bara kunde göra combat bättre. Jag är fullt medveten att man ska försöka undvika att slåss, men vissa uppdrag tvingar ju en...

Jag tycker snarare att de uppmuntrar till att slåss många gånger. Håller dock med dig, stridsmekaniken behöver förbättras på något sätt. Skulle vilja ha det lite mer flytande.

Trots detta så gillar jag Assassin's Creed-serien riktigt mycket och ser fram emot detta rejält.

Precis, "Assassins creed, där du spelar som en lönnmördare i olika tidsepoker, nu ska du göra ett uppdrag där man slåss mot massa soldater mitt på gatan!"
What!?

Medlem

Om de kan få sjöstriderna att inte se helkassa ut så hade det kunnat vara intressant.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Glaset:
Skrivet av Luftman:

Om dom bara kunde göra combat bättre. Jag är fullt medveten att man ska försöka undvika att slåss, men vissa uppdrag tvingar ju en...

Jag tycker snarare att de uppmuntrar till att slåss många gånger. Håller dock med dig, stridsmekaniken behöver förbättras på något sätt. Skulle vilja ha det lite mer flytande.

Trots detta så gillar jag Assassin's Creed-serien riktigt mycket och ser fram emot detta rejält.

Precis, "Assassins creed, där du spelar som en lönnmördare i olika tidsepoker, nu ska du göra ett uppdrag där man slåss mot massa soldater mitt på gatan!"
What!?

Fast det är ju snarare "Assassins Creed, där du spelar en kvasihistorisk superhjälte". Gillar matinéunderhållningen och variationen serien erbjudit hittills. Men om de kan snegla lite grann på striderna i Batman hade det inte gjort något alls.

Inaktiv
Skrivet av Shuriko:

När ni säger mer flytande menar ni Hack`n slash Devil may cry stuk eller mer som Batman Arkham spelen?

Jag hade gärna sett något i stil med Batman-spelen.

Skrivet av Glaset:
Skrivet av Shuriko:

När ni säger mer flytande menar ni Hack`n slash Devil may cry stuk eller mer som Batman Arkham spelen?

Jag hade gärna sett något i stil med Batman-spelen.

Får man in ett flyt i fighterna och gör chainkills så är det ju nästan samma flyt som i Batman!?

Kontrar med en bättrre RW låt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Här har ni den riktiga pirat låten!

http://www.youtube.com/watch?v=CX7nR94_Clk !!!!

inget sådant trams som ni länkat ;D

Medlem

Jag Synar med

Detta är Piratrock!

1
Skriv svar