Angry Birds Star Wars II

Robot
Angry Birds Star Wars II

Rovio siktar mot stjärnorna och hamnar återigen i en galax långt, långt bort. Angry Birds Star Wars II är farligt vanebildande och får till och med skeptiker på fall.

#rovio, #angry-birds, #angry-birds-star-wars-ii


Medlem
Angry Birds Star Wars II

Denna serien kan ju också anses som att den "mjölkas"
Fast jag är jävligt glad över det. Har sysselsatt mig många timmar dötid i skolan. Så detta får gärna fortsätta i två år till!

Medlem

Jag förväntar mig Angry Birds Breaking Bad, låter som en given titel.

Medlem

Join "The pork side" lol, vem kan motstå?

Fast sedan hade det varit grymt tillfredsställande att slunga iväg Jar Jar Binks också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Förstår ärligt talat inte hur det här kan vara så populärt...

Medlem

Är förvånad över hur bra båda Star Wars-spelen är, bättre än genomsnitten både mätt i Angry birds och i Star Warsspelstandard.

MFZ
Medlem

really.. recension av angry birds?
borde ju få minus för att det inte är 50/50 fördelning mellan könen på karaktärerna.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Det får gärna komma till konsol också, Angry birds trioligy som kom för ett tag sen var riktigt kul med handkontroll.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Frilansare
Skrivet av supernaut:

really.. recension av angry birds?
borde ju få minus för att det inte är 50/50 fördelning mellan könen på karaktärerna.

Skön attityd, supernaut!

Nu vill jag att du föreställer dig att du har en fest. Sen kommer det hem en snubbe som gnäller på dina tapeter, din musik, dina vänner, dina åsikter, din spelsamling.

Tycker du att den snubben hör hemma på din fest?

Så, lite tankegods. Gokväll.

MFZ
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av supernaut:

really.. recension av angry birds?
borde ju få minus för att det inte är 50/50 fördelning mellan könen på karaktärerna.

Skön attityd, supernaut!

Nu vill jag att du föreställer dig att du har en fest. Sen kommer det hem en snubbe som gnäller på dina tapeter, din musik, dina vänner, dina åsikter, din spelsamling.

Tycker du att den snubben hör hemma på din fest?

Så, lite tankegods. Gokväll.

irrelevant skulle jag säga.
om man lägger ut en recension på internet med en forumfunktion kan man ju iaf förvänta sig både ris och ros..

du kan komma ner från dina höga hästar nu.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Redaktör
Skrivet av supernaut:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av supernaut:

really.. recension av angry birds?
borde ju få minus för att det inte är 50/50 fördelning mellan könen på karaktärerna.

Skön attityd, supernaut!

Nu vill jag att du föreställer dig att du har en fest. Sen kommer det hem en snubbe som gnäller på dina tapeter, din musik, dina vänner, dina åsikter, din spelsamling.

Tycker du att den snubben hör hemma på din fest?

Så, lite tankegods. Gokväll.

irrelevant skulle jag säga.
om man lägger ut en recension på internet med en forumfunktion kan man ju iaf förvänta sig både ris och ros..

du kan komma ner från dina höga hästar nu.

Man kan förvänta sig både ris och ros, ja. Men när riset viftar i irrelevanta sammanhang har man rätt att säga ifrån.


signatur
MFZ
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av supernaut:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av supernaut:

really.. recension av angry birds?
borde ju få minus för att det inte är 50/50 fördelning mellan könen på karaktärerna.

Skön attityd, supernaut!

Nu vill jag att du föreställer dig att du har en fest. Sen kommer det hem en snubbe som gnäller på dina tapeter, din musik, dina vänner, dina åsikter, din spelsamling.

Tycker du att den snubben hör hemma på din fest?

Så, lite tankegods. Gokväll.

irrelevant skulle jag säga.
om man lägger ut en recension på internet med en forumfunktion kan man ju iaf förvänta sig både ris och ros..

du kan komma ner från dina höga hästar nu.

Man kan förvänta sig både ris och ros, ja. Men när riset viftar i irrelevanta sammanhang har man rätt att säga ifrån.

ok, får erkänna att det var lite väl plumpt av mig.
sorry.

men likväl känns dessa mobilspelsrecensioner som ett bottennapp på en annars bra site.

spec ett spel som angry birds som bara är samma sak med ny grafik (imho).

nåväl.
i stand corrected.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Redaktör
1
Skriv svar