Razer Kraken 7.1

Robot
Razer Kraken 7.1

Razer återvänder till en av sina traditionella jaktmarker med headsetet Kraken 7.1. Men monsterljudet uteblir och lurarna kunde lika gärna ha fått fortsätta ruva på havets botten.

#razer


Medlem
Razer Kraken 7.1

Gutt med mer hårdvaru tester, mer sånt tack.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag är sugen på de små som testades sist. Dels att ha till min vita men även till telefonen.

Avstängd

Tror basen m.m är tillräckligt bra för att stilla min hunger efter ett vettigt headset, men men allt sitter i pengar.

Medlem

Tycker inte virtuellt surroundljud låter särskilt bra. Ljudbilden blir ganska äcklig när man spelar.

Medlem

Jag har aldrig haft någon bra erfarenhet med headsets, kasst ljud och kass mikrofon till ett högre pris än om dom hade köpts separat. Nej, hörlurar och 150kr mikrofon från biltema är det som gäller för min del.

Medlem
Skrivet av Syahin:

Jag har aldrig haft någon bra erfarenhet med headsets, kasst ljud och kass mikrofon till ett högre pris än om dom hade köpts separat. Nej, hörlurar och 150kr mikrofon från biltema är det som gäller för min del.

Håller med till 100%. Undviker speciellt Razer, tycker de lägger för mycket fokus på utseende för att locka till sig okunniga gamers.

Medlem

Hade Razer Carcharias headset i 2 år, ljudet försvann i ett öra och micen satt väldigt löst.

Så bojkottar Razer hädanefter.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Fullständigt snedvridet. haha (y)

Medlem

"jag vill ha ett havsmonster som tuggar på öronen"

Amen!

Medlem

Jag har alltid extremt svårt för att hitta ett bra headset(om det finns något). Jag har provat alla möjliga headsets av olika märken och där är alltid något man är missnöjd med. Mitt senaste försök var ju det här (såklart innan recensionen här på fz). Jag tycker faktiskt att ljudet är bra, i alla fall jämfört med andra headsets jag haft. Mitt förra var siberia v2 och det är inte ens i närheten av detta i ljudkvalité. Det enda som jag stör mig på är att jag kan höra ett svagt brusande ljud. Det låter olika i olika program etc. Laddar jag en hemsida hör jag brusande ljud. Otroligt störigt och jag antar att det är för att det är ett USB headset.

1
Skriv svar