Stora Anime-tråden
Jag är väldigt selektiv och sporadisk i mitt kollande. Väntar på nästa del av Re:Zero (om den inte kommit än) och Demon Slayer. Jag kollar då och då om That time I got reincarnated as a slime har fått fler avsnitt för att den har precis noll motstånd och är skön avslappning. Nån gång om året försöker jag hitta laglig streaming av Mushishi (och misslyckas). Har funderat på att se om hela Attack on Titan för att se den i ett sträck och inte blanda ihop alla karaktärer som såg så väldigt lika ut. Ibland ser jag om Samurai Champloo och Cowboy Bebop för att de är bäst i mitt tycke. Då och då googlar jag lite löst på vilka serier som räknas som bäst just nu och ser om de är något jag verkar intresserad av. Typ så.
Om ni bara skulle rekommendera en enda serie eller film som er allra största favorit, vad skulle det bli?
Berserk från 97'.

Men finns en hel del serier och filmer som är riktigt bra/fantastiska, tyvärr inte så mycket på senare tid dock.
Inväntar några säsonger av pågående serier som jag tycker är jäkla trevliga, men som sagt, tyvärr blir det inte så mycket nya serier för tillfället.
Måste förövrigt se om Cowboy Bebop inom en snar framtid, inte sett den sedan ungdomen.
The more I practice, the luckier I get.
The Unaware Atelier Meister 8/10
Början av denna va nästan exakt som the brilliant healer där Mc blev utkastad av sitt party, men där den har extremt dåligt skriven story så va denna konstant bra.
Mc är i denna jätte OP men inte på ett sätt som jag tror jag sett innan då han är en gud på allt han gör förutom strider vilket va intressant.
Rekommenderas.