Heavy Rain-datum läckt?

Robot
Medlem
Heavy Rain-datum läckt?

Längtar. Jag tyckte Fahrenheit var skithäftigt och jag tror nog att det här spelet kommer slå igenom fint. Kanske QT-events blir poppis igen?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Trevligt, har dock lite spel att spela igenom innan det är dags för Heavy Rain men men... Fahrenheit var riktigt roligt!

Medlem

Ser verkligen framemot det här spelet. Äntligen ett spel som verkar skilja sig ifrån mängden och på ett bra sätt dessutom!
Tycker man bara ser tråkiga fps som släpps hela tiden, men detta verkar riktigt bra!

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Längtar. Jag tyckte Fahrenheit var skithäftigt och jag tror nog att det här spelet kommer slå igenom fint. Kanske QT-events blir poppis igen?

Ja fahrenheit var bra tills man kom till dom idiotiska mus momenten då sluta man spela.. blä men detta ser mycket lovande ut.

Medlem

CHOCOLATE RAAAAIN!!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

kommer bli nice då det kommer


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Givet köp! Fahrenheit var riktigt bra även om det eskalerade lite väl mycket i slutet. Detta ser ut att ha fötterna på jorden och leverera ett riktigt underhållande spelupplevelse.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar