Senaste nytt från Wildstar-betan
Wildstar verkar lovande. Även TESO efter de senaste ändringarna. För att inte glömma Bless, Blade and souls och Black desert. Dock det spelet som verkar vara klart mest intressant är Archeage!!
Jag har säkert missat några bra titlar, men dessa är de jag ser fram emot inom MMORPG världen.
Wildstar känns som allting Guild wars borde ha varit.
De har onekligen prickat in en del saker som saknas i GW2, raider, arena osv. Tyvärr imponerar de mer på pappret än i verkligeheten, något som de flesta MMOs på senare tid gjort. Storslaga visioner som i bästa fall blir en skugga av försnacket när de hypade systemen väl implementerats i spelet.
Wildstar känns som allting Guild wars borde ha varit.
Varför kommer alltid denna exakt samma kommentar varje gång det hypas ett nytt MMO, bara byta ut spelnamnen. LOL!
Iom att det bara är 2stora mmos på gång efter GW2 så...
Nej men Wildstar har många grejer som jag älskar med GW2, men skall ha det som gw2 saknade.
Rwa?
Visst var det väl Carbine som gjorde Asheron's Call spelen också?
Turbine, men onekligen rätt lika namn.
Questsystemet låter som det i GW2, som sagt, men det funkar rätt bra tycker jag. Den enda nackdelen är att man tappar litet potentiell känsla då man inte har några direkta uppdrag utan mer generellt "hjälp litet överallt här".
Så som jag förstår det kommer detta system bara gälla specifikt när man ska döda fiender, för att det ska bli mer dynamiskt. Förhoppningsvis finns det även uppdrag för att döda specifika (namngivna) fiender, samla material, kasta bomber från flygplan och allt det där.