Senaste nytt från Wildstar-betan

Robot
Medlem
Senaste nytt från Wildstar-betan

Hmm, det där lät intressant, ska bli kul att testa när det beger sig

Medlem

PEPP!

signatur

IDKFA

Medlem
Medlem

Blir till att testa Wildstar samt Everquest NEXT, dessa ser relativt lovande ut.

Men har fortfarande störst förhoppningar på Titan

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Tycker dock nyfikenheten uppstår när allting inte är förklarat. Annars verkar det här vara ett väldigt lovande MMO.

Inaktiv

Låter fortfarande som generiskt MMO med inslag som GW2 redan har? Men visst, modernisera genren lite steg för steg så nya spelare inom den kan ha lika kul som vi andra hade innan vi blev mätta.

Medlem

Wildstar verkar lovande. Även TESO efter de senaste ändringarna. För att inte glömma Bless, Blade and souls och Black desert. Dock det spelet som verkar vara klart mest intressant är Archeage!!

Jag har säkert missat några bra titlar, men dessa är de jag ser fram emot inom MMORPG världen.

Medlem

Wildstar känns som allting Guild wars borde ha varit.

signatur

Rwa?

Medlem

Åh fyfan vad jag längtar !!! =D Tänk om man kunde använda sig av en next gen consol som dator !! =D Min är nämligen 100 mil söder ut i Sverige :/

Medlem
Skrivet av Annanaz:

De har onekligen prickat in en del saker som saknas i GW2, raider, arena osv. Tyvärr imponerar de mer på pappret än i verkligeheten, något som de flesta MMOs på senare tid gjort. Storslaga visioner som i bästa fall blir en skugga av försnacket när de hypade systemen väl implementerats i spelet.

signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Varför kommer alltid denna exakt samma kommentar varje gång det hypas ett nytt MMO, bara byta ut spelnamnen. LOL!

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:
Skrivet av Annanaz:

Varför kommer alltid denna exakt samma kommentar varje gång det hypas ett nytt MMO, bara byta ut spelnamnen. LOL!

Iom att det bara är 2stora mmos på gång efter GW2 så...
Nej men Wildstar har många grejer som jag älskar med GW2, men skall ha det som gw2 saknade.

signatur

Rwa?

Medlem

Men ge mig invite till betan då!

signatur

Nämen!

Medlem

Visst var det väl Carbine som gjorde Asheron's Call spelen också?

Medlem

TESO är mitt primära MMO i framtiden, men vem vet om Wildstar får trevliga recensioner så är det möjligt man testar lite

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Turbine, men onekligen rätt lika namn.

signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Questsystemet låter som det i GW2, som sagt, men det funkar rätt bra tycker jag. Den enda nackdelen är att man tappar litet potentiell känsla då man inte har några direkta uppdrag utan mer generellt "hjälp litet överallt här".

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Wintermist:

Turbine, men onekligen rätt lika namn.

Turbine - Carbine Ja rätt lika hahaha. Älskade det spelet. Saknar mina trummor!

Skribent
Skrivet av toern:

Questsystemet låter som det i GW2, som sagt, men det funkar rätt bra tycker jag. Den enda nackdelen är att man tappar litet potentiell känsla då man inte har några direkta uppdrag utan mer generellt "hjälp litet överallt här".

Så som jag förstår det kommer detta system bara gälla specifikt när man ska döda fiender, för att det ska bli mer dynamiskt. Förhoppningsvis finns det även uppdrag för att döda specifika (namngivna) fiender, samla material, kasta bomber från flygplan och allt det där.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar