Vårdslös trailer från Need for Speed: Rivals

Robot
Vårdslös trailer från Need for Speed: Rivals
Medlem
Vårdslös trailer från Need for Speed: Rivals

Grymt! me like ^^

Medlem

Kan inte vänta! ^^

Medlem

Trodde det stod "Värdelös trailer".

Medlem
Skrivet av Zyndrome:

Trodde det stod "Värdelös trailer".

Du är inte ensam, vid första titten såg det ut som det ^^


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv
Skrivet av Zyndrome:

Trodde det stod "Värdelös trailer".

Det är värdelöst att läsa så vårdslöst.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Zyndrome:

Trodde det stod "Värdelös trailer".

Du är inte ensam, vid första titten såg det ut som det ^^

Jaaaa!

Medlem
Skrivet av Gnällman:
Skrivet av Zyndrome:

Trodde det stod "Värdelös trailer".

Det är värdelöst att läsa så vårdslöst.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Zyndrome:

Trodde det stod "Värdelös trailer".

Du är inte ensam, vid första titten såg det ut som det ^^

Jaaaa!

Tror att hjärnan kopplar ihop "värdelös" och "NFS" i en enda klump så att det läses fel


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Lät som dom sa pegi zeta

Medlem

Börjar inte denna spelserien bli extremt utjatad? Nu är jag inte så insatt i need for speed men jag tycker alla ser likadana ut.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Börjar inte denna spelserien bli extremt utjatad? Nu är jag inte så insatt i need for speed men jag tycker alla ser likadana ut.

Det senaste Most Wanted var riktigt roligt. Skapat av Criterion som bland annat gjorde Burnout Paradise

Medlem

fortfarande skit nos som magiskt laddar upp sig, nej tack need for speed kom tillbaks när du har skippat det

Medlem

tycker det kommer bli intressant o se hur spelstudion ghost kommer leverera som en ny spelstudio, hoppas att de kan bidra med något nytt till serien

Medlem
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Amilo:

Börjar inte denna spelserien bli extremt utjatad? Nu är jag inte så insatt i need for speed men jag tycker alla ser likadana ut.

Det senaste Most Wanted var riktigt roligt. Skapat av Criterion som bland annat gjorde Burnout Paradise

Jag kommer ihåg när jag lirade nfs underground, det var skitkul. Jag har inte spelat de senare så jag kan inte uttala mig

ELF
Medlem

Kan de inte göra NFS lite mer verklighetstroget. Av videorna jag sett så kan man lika väl tävla i Saints Row 4...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Kan de inte göra NFS lite mer verklighetstroget. Av videorna jag sett så kan man lika väl tävla i Saints Row 4...

De har valt arkad vägen. Inte för att jag tycker Forza o Gran turismo är verkliga. Simulatorer ja, men inte verkligt

Inaktiv

Need 4 speed hot pursuit 2 var iaf kul online.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv
Skrivet av Amilo:

Börjar inte denna spelserien bli extremt utjatad? Nu är jag inte så insatt i need for speed men jag tycker alla ser likadana ut.

Det är nog lite svårt att drastiskt variera ett bilspel, eftersom det innehåller bara bilar och några vägar.

Det hade vart kul om tagit ut svängarna lite och haft lite destruction derby, off road eller nåt eller Motorstorm stuk.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Kommer bli helt sämst med Frostbite motorn, långsam och slugish den motorn har tidigar visat sig helt sämst i bil spel.

Medlem

Enda bra Need for speed var "Need for Speed: Porsche Unleashed"!

Detta här ser inte bra ut alls, fysiken verkar helt borta också, väghållningen såg ut att vara likadan vare sig det är grus, asfalt, snö som underlag.

Såg för arkadigt ut.

Medlem

"BARA" arcade.. med ändå trist att se fortsatt så kantiga vägar i next gen. :S

1. Kan tyckas trivialt...

2. ..men krönen blir stötiga.

3. I princip kunde detta vara ett Ps2 screenshot och ändå får det duga åt nya konsolerna..


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Fet trailer! Inte så taggad på spelet dock.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Senaste NFS som jag gillade var Pro Street, numera känns det som att lyxbilarna är "slit och släng" och inget man kämpar för att få som i t.ex Most Wanted.

Medlem

Och så länge det inte finns instrumentpanelvy eller huv-vy så tänker inte jag köpa det

Medlem
Skrivet av Firefox1967:

Och så länge det inte finns instrumentpanelvy eller huv-vy så tänker inte jag köpa det

Need for Speed SHIFT var ju galet bra i detta avseende. Fler spel som gör så, tack!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Shift 2, HP2, Most Wanted var alla kul, men det här spelet verkar som samma spel. Jag vill ha något nytt nu! Inte som Fifa/NHL, med lite små skillnader varannat år?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Fan NFS har blivit bilspelens CoD. Jag tyckte NFS:Shift 2 var det sista de gjort som var bra. Most Wanted var mer som ett techdemo på Frostbite i bilspelsmiljö. När de övergav ratten som tillbehör i spelen så gjorde jag detsamma med NFS. Finns ingen ursäkt att dumpa det. Dessutom var Most Wanted uruselt portad till pc. Inte ens folk med Titan Sli setup kunde få en stabil 60fps, oavsett inställningar. Trailern såg ut som en expansion till Hot Pursuit som Criterion stod bakom för. Såg inget nytt alls.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Fan NFS har blivit bilspelens CoD. Jag tyckte NFS:Shift 2 var det sista de gjort som var bra. Most Wanted var mer som ett techdemo på Frostbite i bilspelsmiljö. När de övergav ratten som tillbehör i spelen så gjorde jag detsamma med NFS. Finns ingen ursäkt att dumpa det. Dessutom var Most Wanted uruselt portad till pc. Inte ens folk med Titan Sli setup kunde få en stabil 60fps, oavsett inställningar. Trailern såg ut som en expansion till Hot Pursuit som Criterion stod bakom för. Såg inget nytt alls.

Most Wanted war inte Frostbite, du tänker på NFS The Run? För Most Wanted var Criterions typiska spelmotorn, den känner jag alltid igen. Men annars håller jag med dig helt!

Criterion motorn som Most Wanted använder heter Chameleon(tydligen modifierad variant)?

Läste just på Wiki, att Criterion slutar göra bilspel och ska börja göra annat, och Ghost som gör Rivals, är typ till stor del gamla Criterion anställda? Och att Criterion nu heter Criterion Zero med bara 16 anställda, resten (60+ st) gick till ghost?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar