LF: Hearthstone key

Medlem
LF: Hearthstone key

Finns det nån snäll själ på fza som skulle kunna ge mig en key? Har signat upp mig och väntat i 2-3 månader och orkar inte vänta mer. Skulle bli sjukt glad om nån kunde ge mig en :).

Medlem

Lär dig att vänta som alla andra.

Medlem
Skrivet av Welo:

Finns det nån snäll själ på fza som skulle kunna ge mig en key? Har signat upp mig och väntat i 2-3 månader och orkar inte vänta mer. Skulle bli sjukt glad om nån kunde ge mig en :).

Ingen kommer att GE dig en då dom säljer för dyra pengar på Ebay

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

$200+ på ebay. Bara att köpa en.

Betan är fortfarande väldigt stängd och bara ett fåtal som har fått en nyckel

Medlem

Haha vet att dom säljs dyrt men det var värt ett försök :D. Vill så sjukt gärna lira det... Men det blir nog att vänta ett år så kanske man får en

Medlem

mest troligt får vi en öppnare beta och/eller release datum den 8/9 november då blizzcon håller igång

Medlem
Skrivet av amiralen:

Riktigt dålig attityd på ditt svar där, fullkomligt onödig kommentar.

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av amiralen:

Verkligen. Bara jag som tycker att attityden förändrast oerhört på bara några få generationer?

Medlem
Skrivet av trashlight:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av amiralen:

Verkligen. Bara jag som tycker att attityden förändrast oerhört på bara några få generationer?

Välkommen till dagens samhälle!

Medlem
Skrivet av trashlight:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av amiralen:

Ja det är sant att han bör ha bättre attityd. Men han har rätt vill man in i en sjukt restricted closed beta så får man vänta.

Medlem
Skrivet av Welo:
Skrivet av trashlight:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av amiralen:

Ja det är sant att han bör ha bättre attityd. Men han har rätt vill man in i en sjukt restricted closed beta så får man vänta.

Absolut, men inget man behöver vara otrevlig för att berätta.

Medlem

Jag letar också efter en betanyckel, håller på få på spasm varje gång jag hör mailblippet i telefonen!

Om det är av intresse till någon så byter jag gärna en hög med oanvända Steam-nycklar från Humble Bundles. Släng ett PM om du vill ha en lista, spelen ligger bara och samlar damm.

Medlem

Säljer en Hearthstone beta key eller möjligtvis byter mot nåt kul

1
Skriv svar