Sjukdom, loppis och GTA V

Skribent

Förra söndagen köpte jag #Grand Theft Auto V eftersom jag kände mig rejält under isen. Egentligen var jag inte särskilt sugen på spelet, men var ändå tvungen att ha något hemma utifall jag blev sängliggande. Både måndag och tisdag mådde jag som en prins. Men fick ändå spelat lite och det var en positiv överraskning. Jag mös i jakten efter den gröna klövern.

Jag hinner vara på mitt dagjobb i en halvtimme på onsdagen innan jag ger upp. Frossa, halsont och allmän yrsel. Det var bara att ta spårvagnen hem igen till soffan och en dålig film. Efter några timmar satte jag igång #GTA V och fastnade. Nästan som att jag glömde av hur kroppen min mådde.

Onsdag, torsdag och fredag var det samma visa; soffan, spel och film. Jag kan inte vara sängliggande som sjuk, för jag blir så jäkla rastlös. Spelar ingen roll om det är döden, det funkar inte att stirra upp i taket.

Under lördagen mådde jag betydligt bättre och kände mig rätt ok, men något trött. Varken soffan eller #Grand Theft Auto V lockade. Istället drog jag på en lugn loppisrunda. Jag tog spårvagnen till små second hand-butiker belägna i majorna (Fake-Kville). Med en tight budget var det titlarna nedan jag kom hem med. Allt som allt betalade jag 70 spänn för Pilotwings, 50 för Armorines och 100 kronor för Airboarders 64.

När jag vaknade upp i söndags mådde jag naturligtvis skit och även idag. Eftersom min njure är rätt värdelöst fick jag gå och ta blodprov. Så jag inte trillar av pinn eller något sådant. Det slutade i ett BLODBAD och en syndaflod flöt ner från min arm på stol och golv. Väldigt goth och lite smålustigt.

#blogg

signatur

I am the black wizards.

Medlem

Armorines! Det var som fanken. Hade sjukt kul med det i co-op, var lite småläskigt vill jag minnas när jag spelade det med brorsan. Påminner väldigt mycket om Starship Troopers-universumet.

Skribent
Skrivet av 73mpl4R:

Armorines! Det var som fanken. Hade sjukt kul med det i co-op, var lite småläskigt vill jag minnas när jag spelade det med brorsan. Påminner väldigt mycket om Starship Troopers-universumet.

Åh, gött! Jag köpte det för att jag aldrig hört talas om det. Får bli nästa helgs nöje.

signatur

I am the black wizards.

Medlem

Sjukskriven för att spela? Då är man inte dålig ^^

signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Skribent
Skrivet av PurreSnurre:

Sjukskriven för att spela? Då är man inte dålig ^^

Eh... Nej?

signatur

I am the black wizards.

Försäkringskassan ringde och ville ha tillbaka sina pengar

signatur
Medlem

signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Känns som det är den ända utvägen för den som i vanliga fall inte har tid å spela, haha

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Skribent

Jag säger som min gamle mormor: Underskatta aldrig folks vilja att missuppfatta saker på internet

signatur

I am the black wizards.

Medlem

Vilja...mja. Du skriver ju som en kratta

signatur

Skribent
Skrivet av PurreSnurre:

signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av PurreSnurre:

Du tog det precis som avsett, men blev osäker ifall det uppfattades fel hehe.

signatur

1
Skriv svar