Batman: Arkham Origins
Hur ligger det till här på forumet, är det många som ser fram emot denna prequel ?!
Eller ska ni hoppa detta och invänta nästa Batman släpp ?
Det blir säkert ett stabilt Batman-spel i väntan på next-gentiteln Rocksteady med största sannolikhet arbetar på.
Hur ligger det till här på forumet, är det många som ser fram emot denna prequel ?!
Eller ska ni hoppa detta och invänta nästa Batman släpp ?
Jag ligger fortfarande i väntan på att spela igenom de första två. Köpte de andra två via steam igår och inväntar på att installationen är klar. Vad jag har hört av de som har spelat Arkham Asylum och Arkham City så är de värdiga spela.
Kommer ha ett par timmar med läderlappsdräktens sällskap i höstmörkret.
Yes, jag väntar själv på det här spelt och ser fram emot det. Även om jag tycker det e lite trist med dessa prequel grejjer de håller på med.
Och jag menar inte att de på något sätt skulle göra spelet sämre rent tekniskt, men det är störande när man ser till tidslinjer att han antagligen kommer ha coolare gadgets i detta spelet som sedan, när man lirar nästa spel i tidslinjen, är helt borta. Varför skulle Batman få för sig att slänga bort saker som var grymma ?! Eller tyckte han de var så tråkiga så han inte kände för att ha dem kvar
Men ja, det här ska bli kuligt.
Och ja de andra två är utan tvekan två av mina favorit spel den här generationen, även om jag föredrog arkham asylum framför arkham city. Mestadels för jag gillade set & settingen bättre i första. Det var lite mer spänning i att smyga runt i fängelset än att ha hela staden till och flaxa runt på.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Jepp ser fram emot det som fasen. Har inget särskillt att lira nu förutom BF betan, så det är ett givet köp...hm dags att förboka snart
Edit: Tyckte spelbutiken hade en schyst deal 368 riksdaler för PC versionen https://www.spelbutiken.se/catalog/product/81604-batman-arkha...
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Helt klart något jag ser fram emot. De första var riktigt bra som underhållning och avbrott från andra online spel de bästa SP på länge. Kontroller som fungerar klockrent på PC via mus o tangbord. Har en spel kod från graffekort köp så bra pris för mig
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
Jag väntar på en billig kopia på tradera.
haha, ja det var ju också ett svar man inte helt hade väntat sig!
Jag älskar 1an och 2an, men min speltid tryter, så jag har inte bråttom med införskaffandet denna gången
Frågan är om det kommer vara tillräckligt med nyheter för att kännas fräscht.
Jag tycker både ett och två var GOTY kandidater men jag hoppas jag inte känner mig för trött på att glida runt över hustaken. då det förutom detektiv modet ser ut att vara mer av samma
Jag väntar på en billig kopia på tradera.
haha, ja det var ju också ett svar man inte helt hade väntat sig!
Jag älskar 1an och 2an, men min speltid tryter, så jag har inte bråttom med införskaffandet denna gången
Frågan är om det kommer vara tillräckligt med nyheter för att kännas fräscht.
Jag tycker både ett och två var GOTY kandidater men jag hoppas jag inte känner mig för trött på att glida runt över hustaken. då det förutom detektiv modet ser ut att vara mer av samma
Mirage: Aj aj, inte bra när speltiden tryter! En annan anledning till tradera köp kan vara att man helt enkelt inte har råd att betala fullpris också.
B-B-B-Banänäbrääken: Ja helt klart. Personligen tyckte jag ettan var bättre än tvåan, då jag tyckte att staden man flög runt i inte hade så mycket att erbjuda, där spelet glänste var ju när man befann sig inuti någon form av byggnad för att utföra uppdrag iaf.
Ska man fara runt över staden i det här också eller vad är det för location ? Jag har ärligt inte läst ett jota om nya Batman för jag vill ha så lite spoilers som möjligt men jag vart ändå nyfiken nu vilken setting spelet har.
Settingen verkar vara rätt lik arkham city, en hel stad (är det hela Gotham den här gången månne?) med vissa byggnader som man får gå in i.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag mysa runt i timtal bland hustaken och väsa
-I´m Batman! I min bästa superhjälte röst
Settingen verkar vara rätt lik arkham city, en hel stad (är det hela Gotham den här gången månne?) med vissa byggnader som man får gå in i.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag mysa runt i timtal bland hustaken och väsa
-I´m Batman! I min bästa superhjälte röst
Aha okej, ja det låter ju lite coolt iofs. Men jag hoppas de fyller upp med lite mer saker o göra i själva världen då. Jag tyckte tvåan var lite väl enkelspårig när man var ute i världen. Men kan nog även vara som så jag tyckte det blev lite mer creepy i första när man sprang runt i fängelset där och man aldrig visste vad för galning som lurade runt nästa hörn hehe.
hehe! det låter som rätta takter det! väsa bör man, annars e man ingen sann batman gamer!