Vilken spelkaraktär är mest lik dig?

Skribent
Vilken spelkaraktär är mest lik dig?

Idag började jag fundera över vilken spelkaraktär som känns mest Johan Olander, en fråga som inte var den lättaste att svara på. Visst är jag lite hipster, men samtidigt kan jag inte riktigt relatera till Trevors (#Grand Theft Auto V) förmåga att vakna full i containrar, även fast jag inte kan förneka det faktum att jag i min ungdom vaknat överförfriskad på konstiga ställen.

Jag vill gärna säga att jag är lite som Nathan Drake i #Uncharted. Cool, snygg och spänstig, men nej. Jag är varken cool eller spänstig. Visst kan jag klättra på saker, men det slutar allt för ofta i att jag får ont någonstans.

Sanningen lutar åt att jag är lite som Mario i #Super Mario Galaxy. Snäll, hjälpsam, lite irriterande och rätt speedad. Samtidigt är jag rätt långt ifrån en fet rörmokare som gillar att bruka droger. Även fast detta inte riktigt är spelvärldens motsvarighet på Johan Olander, så börjar vi närma oss något.

[eos_image="857613;w455"]It's a me, Johan.[/eos_image]

Kanske ska jag stanna vid Mario och acceptera att motsvarigheten till mig i ett spel, inte är mer spännande än så. Men om jag ska göra det, då vill jag veta vilket spelkaraktär som liknar dig mest.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Vilken spelkaraktär är mest lik dig?

Hmm, tänker man bara på utseende så är banne mig Link mest lik mig. Blond, blåögd och vänsterhänt

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Master Higgins för mig, tror jag.

Medlem

Hmm ja så här utan dränka mig i whiskyflaskan så är den bästa liknelse jag kan komma på Adam Jensen.

Skribent

Kommer fortfarande på någon karaktär som liknar mig. Det är i alla fall tur att ingen har sagt hunden i Duck Hunt.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar