Kungen av text
Jag tycker om att läsa. Egentligen allt, så länge det är välskrivet. Jag njuter av allt ifrån scifi-böcker till deckare. Däremot är jag ganska petig med vad jag läser. Ofta tycker jag att det tramsas lite för mycket, och ibland blir det för insnöat på fakta, och så vidare..
Däremot finns det en författar som aldrig gjort mig besviken. Stephen King. Ifrån Carrie till Joyland, så har jag hittills inte blivit besviken. Hans inblandning i filmvärlden ärinte heller något att sopa under mattan med namn som Shawshank Redemption, The Green Mile, The Shining och Pet Sematary.
Jag blir därför väldigt glad av att se att en nytolkning av Carrie kommer till Sverige den 24 November. Det är inte Stephen själv utan den relativt okända Kimberly Pierce. Jag blir dock inte avskräckt av detta, utan tror att det kan bli bra.
Dessutom har de en del ganska intressanta reklamkampanjer för sig. Denna har roterat internet ett par varv nu, för er som inte sett den så tyckte iallafall jag att det var ganska häftigt gjort!
Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.