Rykte: GTA V släpps till PC första kvartalet nästa år

KoP
Medlem

Flera källot säget att.. pfff.. endast när den enda källan, Rockstar, uttalar sig om en release är det så.

Medlem

Man kanske skulle orkat vänta då. Jag som köpte en PS3 för att få spela det vid release...

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Johan Olander:

Jag skulle inte gråta blod över att behöva spela detta med handkontroll i mer än 30 fps.

Hellre stabila 30fps än skuttande fps mellan 15-60fps:P

"Stabila" är en överdift

Medlem

Vore drömmen med PC version till våren nästa år, mitt i mitt stora lov.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Efter att ha spelat GTA Online rätt intensivt ett par dagar kan jag bara konstatera vilken potential det finns att utveckla GTA-universumet till ett renodlat RPG ala skyrim - men med Onlinefunktionen då, så att man kan göra uppdrag med kompisar. Universumet finns ju som sagt redan där, och RPG känslan är också påtaglig i Onlineläget, men det saknas content och möjligheter att verkligen skräddarsy och nischa sin karaktär för att det ska bli ett komplett RPG och inte bara en tredjepersons shooter med lite konfigurationsmöjligheter.

Hoppas innerligt att GTA 6 kommer att bli ett riktigt RPG med co-op möjligheter.

Medlem

köpte det till x360 idag, orkar inte vänta i 100år till

Men jösses... x360.. det känns som jag lirar på en gammal seg dator! nästan att man vill låta bli :/
konsoll folk som hyllar har verkligen ingen aning om hur ett spel som flyter ska se ut


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar