Personliga, vansinniga, förmågor

Medlem

Jag satt och tittade igenom bidrag till talent shows, och undvek då alla som sjunger och jonglerar skrot... Visst är det imponerande, men nog blir det tröttsamt efter ett tag. Det finns så många andra talanger som är så mycket mer imponerande.

Detta är det som vann i min bok. Jag satt som ett spån i högskolekafeterian och bara stirrade med öppen mun. Till slut hade jag ett gäng bakom mig som också stod och tittade, även de helt för bluffade.

Titta till slutet så framgår det än mer varför detta var så otroligt imponerande. Själv är jag överlycklig när jag lyckas balancera en pet-flaska på fingret längre än tre sekunder...

#blogg

signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Såg ett klipp med samma sak för ett tag sedan, men då var det någon gammal äcklig skinntorr gubbe som gjorde det.

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Traditionell... Japansk (om jag inte minns fel) ritual från början. Finns en del videor på youtube och så, men tyckte hon gjorde det riktigt bra. Många av de andra skippar dessutom fjädern.

signatur

Jag har sett detta klipp tidigare. Lika imponerad varje gång.

signatur
Medlem

Jädrans. Måste ha tagit ett bra tag för "skaparn" av den här "ritualen" att räkna ut alla balans/motviktspunkter osv.

Det läckraste var ju helt klart när hon tog av fjädern!

signatur

Everybody needs help.

Medlem

Första gången jag såg det så var det en klassiskt orange-kläd munk som gjorde det, då med ännu fler ben.

Helt fantastiskt sinne för balans... Bara att börja öva!

signatur

1
Skriv svar