Äpplena anfaller!!

Flakmonkey
Äpplena anfaller!!

Detta la min flickvän upp på Facebook inatt. Jag har inget som helst minne av konversationen men jag har inte heller någon anledning att tvivla på att det hänt...

#blogg

Medlem
Äpplena anfaller!!

signatur
Medlem

Jag är helt på Simons sida!

Medlem

Klockrent!

Jag går upp stänger av alla mina alarm(4st) som brukar ligga under min säng, uppe på hyllor och lite överallt. Sen somnar jag om...

Medlem

Tydliga tecken på schizofreni

signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag står på din sida i kampen mot äpple-förneket.

Medlem

Det som detta egentligen handlar om är att Simon innerst inne är Android-fan.

signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Bild

Haha!

Medlem

HAHAHA jävlar vad roligt!! Hemma hos mig och frugan har vi en säng med 2 maddrasser så det blir ett jävla hål i mitten (ska köpa nya maddrasser senare) som man ramlar ner i. Hon berätta för mig att jag trodde jag ramla ner i ett vattenfall för ett tag sen hehe :). Men de här var vansinnigt roligt :D!

Flakmonkey
Skrivet av Stag:

http://www.androidmeup.com/system/application/resources/img/G...

Haha ja kanske är det något undermedvetet som spökar här inne ^^

Får se om det här var en engångsföreteelse eller ej... Tjejen har fått tips om att använda den här appen som spelar in sånt man säger i sömnen och lägga upp det någonstans. Skulle nog inte uppskatta det dock. Jag har lite för mycket komplex över min egen röst för det

Medlem

Hah, sånt körde jag med förut när tjejen hade mycket konstigheter för sig i sömnen... Hon återciterade låttexter (pratandes) i sömnen. Väldigt underhållande.

signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar