Släppet av Watch Dogs skjuts upp

Medlem

Märks att Ubisoft har lärt sig nu iallafall fast lite synd hade sett fram emot att få lira lite Watch Dogs under höst mörkret men men förhoppningsvis så är denna väntan nog värld.

Testpilot

Fan också min jul förstörd , inget toppspel att lira.
Men som redan nämnts , hellre en bra och buggfri release då.

Jahopp...har lust att yttra ett grovt könsord nu men biter mig i tungan endast för att jag kan götta in mig i AssCreed 4 istället.

Skrivet av Deli:

Bra val av dom, kommer ju löjligt mycket spel, Rambo, AC4, Batman Origins, BF4, CoD, Deus Ex HR Dir Cut, mina tre mest efterlängtade - Deadly Premonition Dir. Cut Steam, How to survive och Contrast!

Och med tanke på vilka oslipade diamanter både TC Splinter Cell Blacklist och TC Ghost Recon Future Soldier var när det kommer till prestanda så är jag verkligen glad att se att dom putsar det.

Va kommer Rambo snart?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ubisoft har redan AC4 ut i början på November så att ha watch dogs under samma månad kanske inte var så smart till och börja med så jag tycker det är ett bra Val

Tänkte samma jag med, läste att WD skulle komma 22 Nov och AC4 21 nov..verkade lite knäppt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jahopp...har lust att yttra ett grovt könsord nu men biter mig i tungan endast för att jag kan götta in mig i AssCreed 4 istället.

Skrivet av Deli:

Bra val av dom, kommer ju löjligt mycket spel, Rambo, AC4, Batman Origins, BF4, CoD, Deus Ex HR Dir Cut, mina tre mest efterlängtade - Deadly Premonition Dir. Cut Steam, How to survive och Contrast!

Och med tanke på vilka oslipade diamanter både TC Splinter Cell Blacklist och TC Ghost Recon Future Soldier var när det kommer till prestanda så är jag verkligen glad att se att dom putsar det.

Va kommer Rambo snart?

Alltså ja det skulle ju då komma i höst, för någon månad sedan sa Will Curley på Reef Ent. att dom skulle gå genom Greenlight på steam men jag har faktiskt inte hållit koll så jag vet inte om dom tagit sig dit än eller om det sket sig för dom eller nåt.

I knew it, UbiSoft försenar alltid sina spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

haha ska dom göra spelet mer krävande nu eller?

Medlem

Mera tid för AssCreed IV då.. Ingen fara på taket. Fast visst var man sugen att spela Watch Dogs i november.

Medlem

Bra, då kanske jag hinner uppgradera till en FX8350 och 16GB RAM. xD

Medlem

Hur blir det för oss som har förhandsbokat då?


signatur

Gradixio!

Medlem

Hehe de blev väl skraja efter det historiska GTA-V-släppet o måste ändra på massa saker

Skrivet av Teazel:

Hur blir det för oss som har förhandsbokat då?

Du får det kanske 3 dagar tidigare... nästa år (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Det vore ju lite humor om GTA V & Watch Dogs släpps ungefär samtidigt till PC
Tycker synd om Ubi då


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vore ju kul om SEGA aggerat likadant vad det gäller Total War: Rome II...........


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Nu när dom får mer utvecklingstid så kan dom väl fixa så att spelet rullar i 60fps på konsol.


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Inaktiv

Bra då behöver jag inte oroa mig vilket spel jag ska köpa på ps4-releasen. (Valet stog mellan WD och AC4)

Medlem

Grymt bra! Jag gillar att dem tar större kliv mot ett bättre spel, får se om det håller i sig i slutändan!

Medlem

Låter bra trots allt.

Kände med GTA V att det inte höll måttet den första videon. Den där GTA feelingen fanns inte där. Så vilken lättnad jag kände när det blev försenat.

Watch Dogs kändes rätt från början, så när de säger att det ska bli försenat, så är det bara positivt för min del. Ett köp lär det ju bli alla gånger.
Det lär väl bli ett asgrymt spel som vi får i handen.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

12
Skriv svar