Windows loading freeze

Inaktiv
Windows loading freeze

Hej hej alla på Fragzonef Det är så att när jag håller på att starta windows så "låser" det sig, eller snarare så laddar det och laddar när man kommer till dom 3 fyrkanterna som rör sig/laddar. Har provat att starta i safe mode och senaste fungera inställningarna men vill inte komma någonstans. Har även provat att reparera windows installen och formatera men det verkar låsa sig och står längst ner : 238473 mb hårddisk 0 på Id 0 på buss 0 på atapi undersöks... och rör sig inte där ifrån hur lång tid jag än väntar, misstänker att något har hänt med hårddisken men vill gärna ha lite mer svar innan jag byter ut den. Om någon skulle kunna hjälpa mig med detta problem skulle det hjärtligt uppskattas! MVH Uffe. [
Hej hej alla på Fragzone
Det är så att när jag håller på att starta windows så "låser" det sig, eller snarare så laddar det och laddar när man kommer till dom 3 fyrkanterna som rör sig/laddar. Har provat att starta i safe mode (vet att det kan ta lite tid och starta och har låtit det stå och ladda i ca10min och inget har hänt) och senaste fungera inställningarna men vill inte komma någonstans.
Har även provat att reparera windows installen och formatera men det verkar låsa sig och står längst ner : 238473 mb hårddisk 0 på Id 0 på buss 0 på atapi undersöks... och rör sig inte där ifrån hur lång tid jag än väntar, misstänker att något har hänt med hårddisken men vill gärna ha lite mer svar innan jag byter ut den.

Om någon skulle kunna hjälpa mig med detta problem skulle det hjärtligt uppskattas!

Nolimitsoya dig har jag sett igenom tiderna kunna svara på allt, kan du detta? Om du finns kvar dvs, var ett tag sen jag steg in här.

Ps. ursäkta om det är lite slarvigt skrivet men är väldigt stressad, fråga gärna om det är något som är oklart.

MVH Veleno!

1
Skriv svar