Här är alla låtarna i Rocksmith 2014

Robot
Här är alla låtarna i Rocksmith 2014
Medlem
Här är alla låtarna i Rocksmith 2014

Så mycket mjäkpop - Looosing my religion, every breath you take etc, är ju inte rock det allra minsta.

Men annars en del ok. Det kommer väl dlc på denna med gissar man.

Var väl kanske 1/3 som jag tyckte va hyfsade

Medlem

En hel del bra låtar. Det gäller ju också att lära sig spela låtarna. Är inte precis guitar hero där man lyssnar på låtarna och pillar på knapparna som om det vore en brödrost.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Whoho! The Dear Hunter!

Medlem

Givet köp detta! Rock on

Medlem

Blir inget köp för mig. Har inte lyckats få bort det mycket irriterande lagget. (PS3-versionen)

Medlem

Ett par ösiga låtar där, gillade orginalet även om det fanns stora brister, blir nog att köp om de har förbättrat de otroligt osmidiga menyerna.

Medlem

Om man menar allvar med att lära sig spela så bör man inte begränsa sig till en genre, Man bör prova alla. Själv har jag spelat bas sedan jag var 8 år. (är 23år nu) och jag föredrar rock/metal men jag spelar även lite annat ibland också...

Inaktiv

Jag har en elgitarr och får dåligt samvete varje gång jag tänker på hur lite jag spelar på den. Funderar på att skaffa detta... vill man ha det till PC eller konsol? Kvittar det?

Skrivet av Mikael2441:

Om man menar allvar med att lära sig spela så bör man inte begränsa sig till en genre, Man bör prova alla. Själv har jag spelat bas sedan jag var 8 år. (är 23år nu) och jag föredrar rock/metal men jag spelar även lite annat ibland också...

Helt rätt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av eatem:

Jag har en elgitarr och får dåligt samvete varje gång jag tänker på hur lite jag spelar på den. Funderar på att skaffa detta... vill man ha det till PC eller konsol? Kvittar det?

Soffa eller stol?

Medlem
Skrivet av eatem:

Jag har en elgitarr och får dåligt samvete varje gång jag tänker på hur lite jag spelar på den. Funderar på att skaffa detta... vill man ha det till PC eller konsol? Kvittar det?

PC om du vill ha mer direkt feedback från ditt spelande., är ganska mycket lagg på konsolerna har jag förstått, nu kanske det inte så farligt i tvåan men jag tvivar ändå på att de är likvärdiga.

Var är Yngwie? Det utannonserades väl tidigare att hans musik skulle vara med?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Var är Yngwie? Det utannonserades väl tidigare att hans musik skulle vara med?

Man beslutade att dra in den då det skulle krävas 120 fps för att hinna med.

1
Skriv svar