Jämför pc- och konsolversionen av Battlefield 4
Känns ganska meningslöst att jämföra om det är Beta-versionen fortfarande.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Och hur ofta/mycket ändras grafiken från beta till release? Tror knappast dom kommer med någon mirakelpatch inom 13 dagar.
Nu vet jag inte hur det är med bf4, men en beta brukar väl oftast vara några månader gammal kod? Men jag tvivlar ju starkt på att konsolerna kommer i närheten av vad en gaming pc klarar av.
FZ, pushing the limits like none other!
Fattar inte varför Friendly fire verkar vara "av" som standard i BF. El Retardo.
TBH har jag vant mig vid det här laget...har spelat en hel del BF2 FH, och det är ärligt talat irriterande att bli dödad helt random av en lagkamrat som inte tog sig tiden att kasta ett extra ögonkast.
Och hur ofta/mycket ändras grafiken från beta till release? Tror knappast dom kommer med någon mirakelpatch inom 13 dagar.
Nu vet jag inte hur det är med bf4, men en beta brukar väl oftast vara några månader gammal kod? Men jag tvivlar ju starkt på att konsolerna kommer i närheten av vad en gaming pc klarar av.
Man körde nu på en build från E3. Då var det knappt färdigt:P
Spelet blir lika dåligt oavsett plattform; men fortsätt ni att arbeta på Battlefield 17: Premium istället.
Ännu ett inbitet BF2 fan som är upprörd över att BF3 och 4 inte liknar ditt favvospel mer? Detta är inte den första tråden jag sett dig ge exakta samma kommentar...
BF var bra 1942. Såhär runt 70 år senare är det bara tanklös peka-klickaskit. Att spelet finns till konsol säger allt amigos. Hör mina ord, säg nej till EA och det mediokra innehåll de försöker proppa i era arma huvuden.
Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --
Spelet blir lika dåligt oavsett plattform; men fortsätt ni att arbeta på Battlefield 17: Premium istället.
Ännu ett inbitet BF2 fan som är upprörd över att BF3 och 4 inte liknar ditt favvospel mer? Detta är inte den första tråden jag sett dig ge exakta samma kommentar...
Att det säljer bevisar ju att de gör något rätt.
Battlefield 2 är ren skit; spelar Project Reality: BF2.
Cigaretter, och konsoler, säljer också. Du överskattar dina medmänniskor.
Vad är det för fel på cigg nu då?
Vad är det för fel på cigg nu då?
Det är just det jag menar, och är inget att skämta bort. Hela samhället är inställt på att, för allas bästa, var för sig, få bort det beteendet, ändå väljer några att göra tvärtemot bara för att. Handlingen förstör sitt eget syfte, att röka för att "vara" coolare, eller spela häftiga spel på konsoler med ännu häftigare namn, strävan efter "coolhet", är själva grunden i sin egen mesighet. Det krävs karaktär för att inte spela konsol eller ha kepsen bak och fram i samband med brallor som inte når högre än knäna, och stå för det. Det är att vara cool.
Jag tror PS3 och XBOX360 spel kommer sälja dåligt, även BF4 och COD: Ghosts, för att de flesta väntar på nästa generationens konsoler Xbox:One och PS4. När de släpps, de kommer BF4 sälja som smör också. Däremot, PC kommer alltid ha den bästa grafiken och kommer vara bäst på multiplayer för att grafikort på PC utvecklas hela tiden.
Det går inte uppdatera konsol på samma sätt än PC. Däremot, konsol kan man spela med större skärm, ofta vardagsrum TV:n, i alla fall så länge innan Steam OS kommer.
Vill du, tveksamt nog, spela på "större skärm", går det utmärkt att koppla TVn till datorn. Haken är att skärmen oftast är sämre än datorskärmar (som man inte hämtar på loppis), och var är x1200-formatet?
Touché konsolist !