Nintendo 3DS köpes
köp en billig ny 2ds istället.
Den kan köra alla spel som en 3ds kan men saknar bara 3d effekten.
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/nintendo_3ds/181778-ninte...
3D effekten är inte speciellt bra och jag personligen brukar bara stänga av den iaf.
Jag kör också med 3D-effekten avstängd 95% av tiden men jag skulle aldrig palla att vara utan den vikbara skärmen på 2DS. Sen förespråkar jag verkligen XL-varianten av 3DS, har både en vanlig och en XL och jag tycker att allting blir så himla litet på den vanliga att jag knappt orkar spela på den.
/ LordDaimos
Håller med föregående. Köp en 3DS alternativt XL varianten. Spring iväg till närmaste mediamarkt och pilla lite på en XL och se vad du känner. Sen jag köpte min 3DS på tradera, fick en i bra skick med 43 spel (5 3ds, 11 NDS och resten digitala nedladdningar) för endast 1500. Blir knappt mer prisvärt än så, ändå sneglar jag på en XL titt som tätt
Hur som haver, lycka till!
Har messat dig!
Har en röd XL som dammar.
På tal om det så skulle jag gärna vilka lösa så man får med eshop titlarna också om du nu vill rädda min 3DS från liv i ensamhet.
Kanske någon annan här som har mer koll på det? Har för mig eshop titlarna kopplade till konsolen och inte ett account, men kan ju lämna över mitt account också för synd att de titlarna går till spillo